سشوار پرومکس مدل LX2000

معرفی محصولPromax LX2000 Hair Dryer سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «LX2000» سشواری خانگی دارای موتور 2000 وات DC با فناوری تولید […]

معرفی محصولPromax LX2000 Hair Dryer

سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «LX2000» سشواری خانگی دارای موتور 2000 وات DC با فناوری تولید یون است که دارای دو فیلتر ورودی هوا است.

روی دسته‌ی سشوار سه دکمه‌ی متفاوت دیده می‌شود. دو عدد از دکمه‌‌ها که برای تنظیم سرعت و حرارت باد سشوار استفاده می‌شوند به شکل کشویی کنار هم قرار گرفته‌اند. به کمک آن‌ها سرعت باد را در دو حالت متوسط و زیاد و حرارت باد را در سه حالت سرد، گرم و داغ می‌توان تنظیم کرد. علاوه بر این یک دکمه‌ی فنری نیز وجود دارد که به دکمه‌ی باد سرد معروف است و با نگه‌داشتن آن المنت سشوار به شکل لحظه‌ای از کار می‌افتد. به‌این‌ترتیب می‌توان هنگام حالت دادن به موها، حالت بخشی از موها را سریعاً تثبیت کرد. LX2000 به فناوری یونی نیز مجهز شده است که با تولید یون‌های منفی الکتریسیته‌ی ساکن روی مو را خنثی کرده و حالت وز شدگی موها بعد از حالت دادن آن‌ها را کمتر می‌کند. اکثر سشوارها یک فیلتر هوا دارند که از ورود گردوغبار به داخل موتور سشوار جلوگیری می‌کند. اما سشوار LX2000 مجهز به دو فیلتر هوا شده است که یکی در خارج سشوار کار گذاشته شده و قابل‌رؤیت است و دیگری داخل آن است. فیلتر داخلی ثابت و فیلتر خارجی متحرک است و می‌توان آن را جدا کرده و تمیز کرد. به‌این‌ترتیب با ممانعت از ورود آلودگی‌ها به داخل موتور و تمیز کردن فیلتر خارجی می‌توان علاوه بر حفظ قدرت موتور، عمر آن را هم افزایش داد. از ویژگی‌های ظاهری سشوار باید به دو تکه پلاستیک کوچکی که در دو طرف بدنه کار گذاشته شده اشاره کرد که جهت جلوگیری از لغزش و چرخش دستگاه روی سطح صاف تعبیه شده‌اند. در انتهای دسته، حلقه‌ای برای آویزان کردن سشوار وجود دارد که استفاده و نگه‌داری از آن را آسان‌تر می‌کند.

به طور خلاصه سشوار Promax LX2000 دارای موتور 2000 وات DC، فناوری تولید یون، دو فیلتر هوای داخلی و خارجی، دو حالت سرعت و سه حالت حرارت و دکمه‌ی باد سرد بوده و با موتور 2000 واتی که دارد برای استفاده‌ی در منزل گزینه‌ی مناسبی است.

کالا های مرتبط