سشوار فیلیپس HP8660

معرفی محصولPhilips HP8660 Air Styler موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید […]

معرفی محصولPhilips HP8660 Air Styler
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش حال لذت ببرید.
HP8660 محصول شرکت فیلیپس، دارای موتور DC با توان 650 است. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین قدرت موتور 650 وات و نوع DC، این سشوار را برای مصارف خانگی و غیرحرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسب می‌سازد. برای این سشوار تک‌منظوره تنها یک سری پیچی در نظر گرفته شده است. با استقاده از این سری می‌توان موها را حالت‌دار کرد. همچنین حلقه‌ی آویختن استفاده از آن را آسان‌تر نموده است.
در نهایت می‌توان گفت اگر به دنبال یک سشوار برای حالت‌دار کردن موهای خود هستید، HP8660 محصولی مناسب است.

کالا های مرتبط