ساب ووفر یاماها مدل NS-SW901 با توان خروجی 600 وات

معرفی محصولYamaha NS-SW901 Subwoofer 600 W ساب‌ووفر یاماها مدل «NS-SW901» یکی از محصولات پرقدرت و خوش‌ساخت این برند است که […]

معرفی محصولYamaha NS-SW901 Subwoofer 600 W

ساب‌ووفر یاماها مدل «NS-SW901» یکی از محصولات پرقدرت و خوش‌ساخت این برند است که با توان خروجی 600واتی طراحی شده است. وظیفه‌ی ساب‌ووفر تقویت صدای بم موسیقی است و با اتصال به اسپیکر مجزا محقق می‌شود. این ساب‌ووفر دارای درایو مخروطی 25سانتی‌متری است که به خوبی صدای بم را تقویت کرده و کوبش موسیقی را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. این ساب‌ووفر قابلیت اتصال دو عدد اسپیکر را دارد. این محصول برای کاربرانی مفید است که سیستم صوتی حرفه‌ای در منزل خود دارند و می‌خواهند صدای بم را تقویت کنند. درواقع برای کاربری که هیچ یک از اجزای صوتی خانگی را ندارد، این ساب‌ووفر کارایی خاصی ارائه نمی‌کند. برای توضیح در رابطه با امکانات این ساب‌ووفر باید گفت که تقویت صدای بم در آن به سه حالت Wide، Normal و Narrow انجام می‌شود. این حالت‌ها را می‌توانید در تنظیمات انتخاب کرده و از گوش‌کردن به موسیقی کامل لذت ببرید.

  • امکانات و قابلیت ها

    ۴

  • کیفیت و شفافیت پخش

    ۵

  • سهولت در کاربری

    ۴

  • ارزش در برابر قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • کیفیت‌ساخت بسیار خوب
  • صدای پرقدرت
نقد و بررسی تخصصیYamaha NS-SW901 Subwoofer 600 W

ساب ووفر یاماها مدل NS-SW901 با قدرت بسیار زیاد، کیفیت ساخت بالا و طراحی داخلی منحصر به فردی که دارد می‌تواند صدای باس یا بم سیستم صوتی را تا حد قابل توجهی تقویت کند. این دستگاه با توجه به توان بالایی که دارد برای سالن‌های بزرگ بسیار مناسب است. همچنین با وجود ریموت کنترل استفاده از آن بسیار آسان می‌شود.

معرفی

ساب ووفر یاماها مدل NS-SW901 با توان خروجی 600 وات ، سیستم Advanced YST II، طراحی بسیار زیبا و پورت‌های چوبی خطی می‌تواند علاوه متحول کردن سیستم صوتی خانه، دکوراسیون آن را نیز زیباتر کند. ساختار این ساب ووفر طوری طراحی شده که باسی بسیار تمیز و بدون نویز تولید کند. همچنین رنگ آن با الگوبرداری از پیانوهای کلاسیک یاماها طراحی شده و زیبای و شکوه خاصی به دستگاه داده است. سه حالت باس، ریموت کنترل، مصرف برق کم و سه حالت حافظه‌ی قابل تنظیم از دیگر قابلیت‌های این دستگاه محسوب می‌شوند. در ادامه ساب ووفر یاماها مدل NS-SW901  از جوانب مختلف بررسی خواهیم کرد.

سیستم پیشرفته YST II

این سیستم در واقع به صورت هوشمند میزان امپدانس تنظیم می‌کند تا کن اسپیکر حرکت کمتری داشته باشد. به این صورت صداهای زیر با ثبات دقت بیشتری پخش می‌شوند و سطح فشار صدا بالاتر می‌رود. همچنین باس ساب ووفر کاملا تمیز و باکیفیت تولید خواهد شد.

پورت خروجی هوا

پورت خروجی هوای این مدل از چوب درخت توسکا ساخته و طوری طراحی شده است که با ظاهر کلی ساب ووفر متناسب باشد. این ساب ووفر در واقع دو پورت دارد که نسبت به یک پورت بزرگ فضای بیشتری برای خروجی هوا ایجاد کرده و در عین حال اندازه‌ی دستگاه را بزرگ‌تر نمی‌کند. شکل پورت‌ها بر اساس یک الگوریتم طبیعی طراحی شده‌اند تا میزان نویز صدای هوا به حداقل برسد.

طراحی

مدل NS-SW901 طوری طراحی شده تا اتصالات بدنه‌ی آن به قدری محکم باشد که دستگاه به صورت یک واحد یک تکه عمل کند. به این صورت صداهای فرکانس پایین بهتر پخش می‌شوند و لرزش ناخواسته از میان برداشته می‌شود. همچنین با وجود یک عایق صدای بسیار ضخیم (37 میلی‌متر) میزان لرزش به حداقل می‌رسد. رنگ آمیزی روغنی و براق بدنه ی ساب ووفر یاماها مدل NS-SW901 با استفاده از تجربه‌‌ی چندین ساله‌ی یاماها در رنگ آمیزی پیانوهای کلاسیک این برند انجام شده است. از این رو زیبایی و شکوه خاصی به دستگاه داده است و کاربر با قرار دادن آن کنار سیستم صوتی و تصویری خانگی، دکوراسیون منزل را زیباتر هم می‌کند. دو عدد پورت خروجی هوا جلوی ساب ووفر طراحی شده که به خاطر طراحی خاص آن‌ها، هوا با تولید حداقل نویز از پورت‌ها خارج می‌شود. همچنین برای راحتی کنترل ساب ووفر به صورت دستی، دکمه‌های آن بالا جلوی دستگاه تعبیه شده‌اند تا به سادگی در دسترس باشند. تمام درگاه‌های ارتباطی، دکمه‌ی روشن و خاموش و پورت کابل برق دستگاه هم پشت آن تعبیه شده‌اند.

قابلیت‌ها

برای این مدل 3 حالت باس در نظر گرفته شده که کاربر می‌تواند از طریق سیستم کنترل (Bass Action Selection System) یکی از آن‌ها را باتوجه به منبعی که صدا از آن پخش می‌شود انتخاب کند. این سه حالت شامل Wide برای صداهای قوی هنگام تماشا کردن فیلم، Normal برای صداهای طبیعی هنگام تماشا کردن فیلم و گوش دادن به موسیقی و حالت Narrow برای حذف کردن باس اضافه و لذت بردن از یک صدای تمیز و بدون نویز می‌شود. همچنین برای راحتی هر چه بیشتر کار با دستگاه، یک ریموت کنترل کارآمد برای آن در نظر گرفته شده است. با استفاده از این کنترل می‌توان دستگاه را روشن و خاموش کرد، میزان صدا را تنظیم کرد، فیلتر Hi-Cut را تنظیم کرد، فاز از بین دو حالت Normal و Reverse انتخاب کرد و حالت باس را تغییر داد. برای این مدل یک حالت خواب یا Sleep همراه با تایمر نیز در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های مدل NS-SW901 سه جایگاه حافظه‌ است. کاربر با استفاده زا سه جایگاه می‌تواند میزان باس، فیلتر Hi-Cut و فاز را برای دستگاه تعریف و ذخیره کرد. سپس کاربر می‌تواند بسته به شرایط از یکی از این سه حالت ذخیره شده استفاده کند و زحمت هر بار تنظیم کردن دستگاه را زا سر خود کم کند. گفتنی است این قابلیت هم از طریق ریموت کنترل قابل دسترسی است.

جمع‌بندی

ساب ووفر یاماها مدل  NS-SW901  یک دستگاه با طراحی فوق‌العاده، قابلیت‌های کاربردی و صدای بسیار قدرتمند است. از این رو برای کسانی که می‌خواهند در یک فضای بزرگ صدایی قوی و باکیفیت با باس عالی داشته باشند، یک گزینه‌ی مناسب محسوب می‌شود. باتوجه به توان خروجی 600 وات این ساب ووفر، می‌توان از آن حتی برای گرفتن یک مهمانی هم استفاده کرد. این دستگاه همچنین می‌تواند برای یک سیستم صوتی خانگی مکملی عالی باشد. مدل NS-SW901 به خاطر طراحی خاص و فناوری‌هایی که در آن به کار رفته، باس را با حداکثر کیفیت و قدرت تولید می‌کند. همچنین به خاطر وجود ریموت کنترل و کارکرد ساده‌ی دستگاه، استفاده از آن برای تمام کاربران آسان خواهد بود.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط