زنگ پارت الکتریک مدل آسمان کد 5082W4009

معرفی محصول اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، از به […]

معرفی محصول
اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، از به کار بردن کلید و پریزهای پارت الکتریک مدل آسمان به رنگ کروم، در خانه‌تان غافل نشوید. تلالؤ نور در زوایای مختلف کلید و پریزهای کروم و ماهیت منعکس‌کننده آن، هر چشمی را به خودش خیره می‌کند.
نوع طراحی این کلید و پریزها با انحنای جذابی که در هر چهار سمت آنها ایجاد شده و البته رنگ براق خیره‌کننده‌اش، خانه و یا هر فضای دیگر شما را در هر حد و اندازه‌ای که باشد، به یک قصر رویایی تبدیل می‌کند.

همچنین رنگ کروم در دنیای مد امروزی نظر بسیاری از کارشناسان و طراحان مد را به خود جذب نموده و به این ترتیب خود را به یکی از عناصر مهم و ثابت در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. کلید و پریز برق با رنگ کروم را می‌توان یک انتخاب امن و منطقی برای دفاتر و موسسات نیز نام برد، چرا که چیدمان دکوراسیون شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. هم چنین می توان کلید و پریز کروم را با پس زمینه های چوبی یا رنگ‌های خنثی ترکیب کرد تا فضایی رسمی را خلق کرد. این سری از محصولات پارت الکتریک در مغزی های مشکی، سفید و بژ عرضه می شوند و می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، رنگ دلخواه را در نظر بگیرید.

زنگ پارت الکتریک مدل آسمان کد 5082W4009، برای هر خانه و مکانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع در داخل قاب یک کیت و بلندگو نصب می شود که صدای زنگ را در محیط پخش می کند. جنس بدنه قاب، صفحه رویه و پایه اصلی از پلی کربنات منجر به زیبایی و درخشندگی خاص آن شده است. حداکثر ولتاژ مورد استفاده در قاب ۲۵۰ ولت و ۱۰ آمپر است. قاب دینگ دانگ طراحی توکار دارد. محصول کلیه استانداردهای لازم از جمله ایزو ۹۰۰۱ و استاندارد ملی ایران به همراه استاندارد اروپایی CE را کسب کرده است، لذا ایمنی و کیفیت آن تضمین شده است.

برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد. محصولات کلید و پریز پارت الکتریک، ضمن بهره مندی از استاندارد های ISO 9001-2008 – استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه CE در حال صادرات به کشور های منطقه و همچنین کشورهای اروپایی می باشند.

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن

    76 گرم
  • ابعاد

    9x9x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    ندارد

  • سایر مشخصات

    (زنگ دینگ دانگ)
کالا های مرتبط