ریموت قفل مرکزی خودرو کد 07 مناسب برای برلیانس H220 و H230

معرفی محصول با در اختیار داشتن محصول فوق دیگر مشکلی از بابت ریموت وسیله‌ی نقلیه‌ی خود نخواهید داشت. اگر ریموت […]

معرفی محصول

با در اختیار داشتن محصول فوق دیگر مشکلی از بابت ریموت وسیله‌ی نقلیه‌ی خود نخواهید داشت. اگر ریموت دستگاه شما به خوبی کار نمی‌کند یا می‌خواهید یک ریموت اضافه تهیه کنید و حتی اگر ترجیح می‌دهید از ریموت اصلی استفاده نکنید، این دستگاه کوچک کمک زیادی به شما خواهد کرد. این ریموت برای خودروهای برلیانس H220 و H230 طراحی شده است و عملکرد مطلوبی روی این خودروها دارد. این ریموت برای قفل مرکزی بوده و با در اختیار داشتن آن می‌توانید به راحتی درب خودرو را باز و بسته کنید. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به وجود دکمه‌ی صندوق‌پران روی آن اشاره کرد. این ریموت ابعاد کوچک و وزن کمی داشته؛ از این رو فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و حمل آن آسان خواهد بود. این دستگاه برد مناسبی داشته و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری سکه‌ای تامین می‌کند.

  • میزان برد

    ۳

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • امکانات و قابلیت ها

    ۳

  • طراحی

    ۳

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۳

نقد و بررسی تخصصی

ریموت قفل مرکزی خودرو کد 07 مناسب برای برلیانس H220 و H230

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از ریموت‌های جایگزین ریموت اصلی خودروی خود استفاده کنند. این موضوع می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی ریموت و راحتی کاربر اشاره کرد. برای انتخاب این نوع ریموت‌ها بهتر است ریموتی را تهیه کنید که با سیستم قفل مرکزی خودروی شما سازگار باشد و بتوانید به راحتی دستورات مد نظر خود مانند باز و بسته شدن درب‌ها را عملی کنید. محصول فوق یکی از انواع این ریموت‌ها بوده که به دلیل طراحی مناسب خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ریموت به شکل تخصصی برای خودروهای برلیانس H220 و H230 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این محصول با نام ریموت قفل مرکزی خودرو نیز یاد می‌شود. کار با این ریموت بسیار آسان بوده و با توجه به علائمی که روی هر کلید قرار دارد کاربر می‌تواند اقدامات لازم را بدون خطا انجام دهد. دکمه‌ی فوقانی این ریموت برای قفل کردن درب‌های خودرو طراحی شده است. این دکمه طراحی جالبی دارد. طراحان این ریموت تلاش کرده‌اند با در نظر گرفتن سایز بزرگتری برای این دکمه احتمال باز شدن تصادفی درب خودرو در صورت فشردن دکمه‌ی اشتباه را کاهش دهند.

دکمه‌ی بعدی برای باز شدن درب‌های خودرو بوده که سایز کوچکتری داشته و در بخش میانی ریموت قرار دارد. این نحوه‌ی قرارگیری و طراحی باعث شده احتمال باز شدن درب‌ها به صورت اتفاقی کاهش چشمگیری داشته باشد. اگرچه این دکمه سایز کوچکتری دارد اما این موضوع موجب نشده تا کاربر برای باز کردن درب خودرو با مشکل مواجه شود.

به لطف آخرین کلید می‌توانید درب صندوق خودروی خود را باز کنید و دیگر نیازی به استفاده از کلید برای انجام این کار نخواهید داشت. این دکمه با رنگی متمایز مشخص شده است. این ریموت قفل مرکزی ساختاری سبک و مستحکم داشته و به دلیل ابعاد کوچک و طراحی مناسبی که دارد به خوبی در جیب قرار می‌گیرد. این محصول ابعادی برابر 3.4 × 6.2 × 1.4 سانتی‌متر دارد و وزن آن 55 گرم است.

برای آویزان کردن کلیدها به این ریموت یک حلقه‌ی فلزی در نظر گرفته شده که با کمک بستی چرمی به ریموت متصل شده است. بست چرمی رنگی مشابه ریموت داشته و این محصول از نظر زیبایی نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد.

با در اختیار داشتن این محصول، دیگر نیازی به استفاده از ریموت اصلی خودرو نخواهید داشت و در نتیجه ریموت اصلی سالم می‌ماند. این محصول برای افرادی که می‌خواهند ریموت اضافه داشته باشند یا ریموت اصلی خودروشان خراب شده نیز انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط