ریموت ای دی سی مدل EDC

نقد و بررسی اجمالی ریموت کنترل روشنایی چهار کانال EDC. تنوع در محصولات روشنایی و همچنین کاهش توان مصرفی چراغ […]

نقد و بررسی اجمالی

ریموت کنترل روشنایی چهار کانال EDC. تنوع در محصولات روشنایی و همچنین کاهش توان مصرفی چراغ های LED در ساختمان ها، تعداد منابع روشنایی را افزایش داده است. به این صورت که در یک مکان از ساختمان تعداد زیادی چراغ های سقفی، لوستر و نورهای مخفی می تواند قرار گیرد. کنترل تمام این چراغ ها به صورت سنتی از طریق کلیدهای تعبیه شده بر روی دیوار انجام می پذیرد. برای راحت تر شدن کاربران و سرعت بیشتر در روشن و خاموش کردن روشنایی از ریموت و یا سوئیچ استفاده می کنند. به این صورت که بدون جابجایی و تنها با فشردن دکمه های ریموت چراغ را از راه دور کنترل می کنند. ریموت کنترل ها در تعداد متنوعی کانال ارایه می شوند. ریموت کنترل چهار کانال EDC یکی از انواع با کیفیت و پر فروش این محصولات می باشد.

با توجه به اینکه این محصولات دائماً در حال استفاده هستند. تضمین کیفیت آن ها امری مهم در آرامش خاطر مشتریان می باشد. ریموت کنترل چهار کانال EDC توانایی کنترل چهار مجموعه روشنایی را دارد. این مجموعه ها می توانند شامل انواع چراغ های LED ، پنل های سقفی و … باشند. هر کانال این ریموت توانایی کنترل تا 1000 وات روشنایی را دارد. برد این ریموت تا 20 متر می باشد. این محصول شامل دو قسمت ریموت و رله های تغذیه است. رله های تغذیه در مسیر تغدیه روشنایی ها قرار می گیرند.

علاوه بر مساله راحتی یکی دیگر از کاربردهای ریموت های روشنایی برای افراد ناتوان و معلول در روشن و خاموش کردن چراغ ها می باشد.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • ابعاد

    12x4x2 سانتی متر
  • وزن

    130 گرم
کالا های مرتبط