ریسه اس ام دی باسئوس مدل DGKU-01 طول 1 متر

نقد و بررسی اجمالی ال ای دی نواری بیسوس DGRGB-01 از جنس ABS ساخته شده و رنگ کلی آن مشکی […]

نقد و بررسی اجمالی

ال ای دی نواری بیسوس DGRGB-01 از جنس ABS ساخته شده و رنگ کلی آن مشکی است. طول آن در حالت اصلی 1 متر بوده ولی قابل تبدیل به قطعات کوچکتر نیز می‌باشد. ولتاژ و شدت جریان خروجی ریسه برابر با 5V/1A است و توانی برابر با 5W دارد. روش روشن شدن این ریسه Plug And Play بوده و تنها کافیست آن را به کمک کابل USB به برق وصل کنید تا روشن شود.

ریسه بیسوس از SMD هایی تشکیل شده است که قابلیت RGB دارند و می توان آن ها را در 7 رنگ صورتی، آبی یخی، بنفش، سفید، سبز، قرمز و سبز مغزپسته ای تنظیم کرد. SMD ها به زبان ساده یک سری قطعات نوری هستند که از اجزایی مانند ال ای دی، مقاومت و .. تشکیل شده‌اند.
اتصال ریسه اس ام دی بیسوس از طریق کابل USB است که تأمین انرژی آن نیز از همین طریق صورت می پذیرد و شما می توانید با اتصال این کابل به منبع تغذیه، انرژی مورد نیاز آن را تأمین نمایید. بر روی این کابل یک کلید نیز قرار داده شده است که با استفاده از آن، کنترل نور ریسه برای شما امکان پذیر خواهد شد و می توانید نوردهی آن را بین 7 حالت مختلف تنظیم کرده و حالت دلخواه خود را انتخاب کنید.
ریسه شلنگی LED بیسوس به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن را در جاهای مختلفی قرار داده و نصب کنید، به همین ترتیب نیازی به دریل و سوراخ کردن دیوار نمی‌باشد. یکی از علل این موضوع، چسبی است که روی ریسه قرار گرفته است و با برداشتن پوشش آن می توانید ریسه را در جایی که برا آن در نظر گرفته اید بچسبانید.
یک سره بودن این ریسه ال ای دی بیسوس برای نصب محدودیتی ایجاد نمی‌کند. زیرا همانطور که پیش‌تر اشاره شد خط چین هایی روی کابل قرار داده شده‌اند به شما این اجازه را می دهند تا بتوانید از این قسمت ها کابل را بریده و آن را به قطعات مورد نظر خود در آورید. در این حالت، برای اتصال کابل ها به یکدیگر، به رابط هایی نیاز دارید که با پین های SMD این ریسه سازگار باشد. ریسه نواری بیسوس می‌تواند رابطی با طول 5 متر را نیز پشتیبانی کند.
به غیر از کاربردهای گیمیگ با استفاده از ریسه نواریLED بیسوس مدل DGRGB-01 می توانید دکوراسیون داخلی خانه خود را نیز تغییر داده و نورپردازی های خلاقانه ای انجام دهید.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • شکل ظاهری

    ریسه

  • توان

    5 وات
  • ولتاژ

    5 ولت
  • ابعاد

    2x1x100 سانتی‌متر
  • وزن

    70 گرم
  • نوع پایه

    سیمی

کالا های مرتبط