رله روشنایی فتوسل بهداد الکتریک مدل A16

نقد و بررسی اجمالی فتوسل یک سنسور نوری است که نسبت به نور حساس بوده و با استفاده از مدارات […]

نقد و بررسی اجمالی

فتوسل یک سنسور نوری است که نسبت به نور حساس بوده و با استفاده از مدارات داخلی خود در زمان نبود نور کافی در محیط رله داخلی آن وصل می‌شود و مانند یک کلید جریان برق را وصل می‌کند.
با یک هزینه پایین می‌توان چراغ‌های یک محیط مانند چراغ‌های روشنایی معابر را با استفاده از این وسیله‌ی کوچک یه صورت اتوماتیک یعنی با تاریک شدن هوا روشن کرد و همزمان با طلوع خورشید چراغ‌ها خاموش شوند.
البته باید به این نکته توجه داشت که فتوسل دارای حداکثر جریان خروجی ‌می‌باشد و برای عدم آسیب رسیدن به دستگاه نباید از مقدار مجاز قید شده بر روی بدنه محصول تجاوز نمود.به طور مثال فتوسل ۱۶ آمپر بهداد الکتریک در دمای محیطی نرمال می‌تواند حداکثر ۱۶آمپر جریان عبوری از خود را تحمل کند. اگر ما بخواهیم بیشتر از این مقدار جریان عبوری داشته باشیم می‌توانیم با توجه به میزان جریان موردنظر با اضافه کردن یک رله یا کنتاکتور به مدار مشکل را برطرف کنیم.
از این محصول می توان برای روشن و خاموش کردن لامپ درب منازل، پارکینگ، باغ، حیاط روشن و خاموش کردن لامپ ویترین و تابلو های فروشگاه ها و در اتوماسیون صنعتی و اداری، در خطوط روشنایی معابر استفاده نمود.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • ابعاد

    6x6x8 سانتی متر
  • وزن

    130 گرم
  • سایر توضیحات

    16 آمپر


  • صرفه جویی در مصرف برق و افزایش عمر مفید لامپ ها
کالا های مرتبط