ردیاب ساتونیکا مدل BT-10

معرفی محصول با دراختیارداشتن محصول فوق دیگر نگران گم‌کردن وسایل خود نخواهید بود. این وسیله نوعی ردیاب است که می‌توانید […]

معرفی محصول

با دراختیارداشتن محصول فوق دیگر نگران گم‌کردن وسایل خود نخواهید بود. این وسیله نوعی ردیاب است که می‌توانید آن را به وسایل ضروری خود مانند دسته‌کلید متصل کنید یا درون کیفتان قرار دهید. سپس با اتصال تلفن هوشمند یا تبلت خود به این ردیاب از طریق بلوتوث از موقعیت مکانی آن‌ها مطلع شوید. با کمک نرم‌افزار این دستگاه فاصله‌ی شما با وسیله‌ی موردنظرتان مشخص می‌شود. این دستگاه به‌شکل معکوس نیز عمل می‌کند و با دراختیارداشتن آن و فشردن دکمه‌ی مخصوصش، گوشی تلفن همراه شما شروع به زنگ‌زدن می‌کند و می‌توانید آن را پیدا کنید. از دیگر مزایای این دستگاه ردیاب می‌توان به قابلیت آن در سهولت گرفتن عکس‌های سلفی اشاره کرد. با فشردن دکمه‌ای مخصوص روی این ردیاب می‌توانید عمل عکس‌گرفتن را انجام دهید. این محصول را شرکت «ساتونیکا» (Satonica) با نام مدل «BT-10» به بازار عرضه می‌کند.

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • طراحی و ظاهر

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۴

  • ارزش خرید نسبت به قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • سایز کوچک
نقد و بررسی تخصصی

محصول فوق برای افرادی که معمولا وسایل خود را گم می‌کنند، بسیار کاربردی است. با وصل‌کردن این ردیاب به وسیله‌ی موردنظر می‌توانید با کمک موبایل خود، موقعیت مکانی آن را بررسی کنید. در صورت دورشدن بیش از حد از ردیاب نیز آلارمی شما را آگاه کرده و نمی‌گذارد وسیله‌ی موردنظر را گم کنید یا جا بگذارید.

ردیاب ساتونیکا مدل BT-10


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط