ردیاب خودرو آر اف جی مدل G10

معرفی محصول مجموعه ردیاب RFG مفتخر است با ارائه ردیاب های با کیفیت و مطئمن خیال شما را از وسیله […]

معرفی محصول
مجموعه ردیاب RFG مفتخر است با ارائه ردیاب های با کیفیت و مطئمن خیال شما را از وسیله نقلیه خود راحت کند.این مدل با بهره گیری از قطعات و بورد با کیفیت قابل نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه ای از موتورسیکلت تا خودرو های سبک و سنگین می باشد.این ردیاب با توجه به امکانات و کیفیت مناسب بهترین جایگزین دزدگیر ها در خودرو است. به علت ابعداد کوچک این دستگاه در هر قسمتی از خودرو میتواند نصب و مخفی شود و دیگر امکان پیدا شدن برای سارقین وجود نخواهد داشت.این ردیاب هیچ گونه محدودیت فاصله و زمانی ای نداشته و به راحتی از طریق یکی از پلتفرم های وب سایت،اپلیکیشن اندروید،اپلیکیشن IOS یا حتی SMS میتوان وضعیت خودرو خود من جمله موقعیت فعلی آن،سرعت،مدت توقف،آخرین سیگنال ارسال شده،آدرس و… را مشاهده کنید.حتی قابلیت مشاهده مسیرهایی که قبلا خودرو طی کرده با بیان جزئیات و همانند یک فیلم مشاهده کنید.در صورت به سرقت رفتن خودرو به راحتی و از هر جای کره زمین خودرو خودرو را در چند ثانیه خاموش کنید.این ردیاب از طریق پیامک، تماس و نوتیفیکیشن (اپلیکیشن) و وبسایت شما را از هشدارها مطلع میکند.یکی دیگر از قابلیت های این ردیاب استفاده از سرور های بین المللی است که سرعت و کیفیت بالاتری را نسبت به نسخه های داخلی برای کاربر فراهم میکند.همچنین یکی از مهم ترین قابلیت های این مجموعه وجود واحد پشتیبانی قدرتمند آن می باشد که همیشه در کنار کاربران خواهد بود.درصورت قطع برق دستگاه فورا به مالک دستگاه (تا 5 نفر) هشدار میدهد و بعلت وجود باتری پشتیبان همچنان ردیاب را بر روی شبکه خواهید داشت.درصورت تجاوز از سرعت مد نظر یا خروج/ورود به محدوده های تعیین شده شما را مطالع خواهد ساخت.اماکن شنود نامحسوس مکالمه سارقان داخل خودرو از دیگر قابلیت های این ردیاب می باشد.این ردیاب ولتاژ برق بین 12-24 ولت را پشتیبانی میکند.

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • طراحی و ظاهر

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۵

  • ارزش خرید نسبت به قیمت

    ۵

نقد و بررسی تخصصی

ردیاب خودرو آر اف جی مدل G10

همان‌طور که می‌دانید امروزه وجود ردیاب می‌تواند بسیار موثر واقع شود به طوری که با داشتن این وسیله خیالتان از بابت این‌که آسیبی به خودروتان برسد ویا این که مورد سرقت قرار بگیرد، راحت می‌شود. امروزه ردیاب‌های زیادی در بازار وجود دارد که دارای قیمت‌ها و کارایی‌های متفاوتی هستند. ردیاب خودرو «آر اف جی» مدل G10 یک نوع ردیابی است که با توجه به کارایی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما بوده و از انتخاب خود راضی باشید. این محصول با بهره گیری از قطعات و بورد با کیفیت قابل نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه ای از موتورسیکلت تا خودرو های سبک و سنگین می باشد.این ردیاب با توجه به امکانات و کیفیت مناسب بهترین جایگزین دزدگیر ها در خودرو است. این کالای پرکاربرد دارای ویژگی‌ها و کارایی های است که توانسته مشتریان زیادی را برای خود داشته باشد. در ادامه این ویژگی‌ها و کارایی را بیان خواهیم کرد.

شکل ظاهری و کارایی‎‌ها:

بخاطر ابعاد کوچک و بدنه باریک، نصب ردیاب بسیار ساده و راحت است. با توجه به کیفیت بسیار بالای سخت افزار نیاز به سرویس و تعمیرات ردیاب نمی باشد. دقت ردیابی خودرو بسیار بالا می باشد و از طریق کامپیوتر یا موبایل و یا از طریق SMS می توان خودرو را ردیابی نمود و موقعیت آن را بدست آورد. حتی قابلیت مشاهده مسیرهایی که قبلا خودرو طی کرده با بیان جزئیات و همانند یک فیلم مشاهده کنید. ردیاب خودر«آراف جی» دارای نرم افزار ردیابی موبایل بسیار قوی و کاربردی می باشد.

 

در صورت سرقت خودرو، در هر جایی که باشید به راحتی می‌توانید خودروی خود را خاموش کرده و اجازه‌ی حرکت ندهید. این ردیاب از طریق پیامک، تماس و نوتیفیکیشن (اپلیکیشن) و وبسایت شما را از هشدارها مطلع میکند. استفاده از سرورهای بین المللی که سرعت و کیفیت بالاتری دارند از دیگر مزایای این ردیاب است.

 

از دیگر مزایای این محصول وجود پشتیبان قوی است که همواره آماده خدمت‌رسانی به کاربران بوده و در صورتی که برق این دستگاه قطع شود، فورا به مالک دستگاه و به علاوه به 5 نفر دیگر اطلاع خواهد داد. همچنین وجود باطری پشتیبان سبب شده است که هم‌چنان ردیاب خود را بر روی شبکه داشته باشید. در صورتی که خودروی شما از سرعتی که تعیین کرده‌اید تجاوز کند ویا به محدوده‌ی که مشخص کرده‌اید وارد شود، شما از این موضوع مطللع خواهید شد. همچنین دارای امکان شنود داخل کابین خودرو است، به طوری که شما می‌توانید مکالمه‌ی سارقان را شنود کنید.

 

ابعاد کوچک آن، عدم وجود فاصله‌ی زمانی و مکانی برای ردیابی خودرو، استفاده از وب سایت،اپلیکیشن اندروید،اپلیکیشن IOS یا حتی SMSبرای ردیابی خودرو، آگاهی از سرعت،مدت توقف،آخرین سیگنال ارسال شده،آدرس، مشاهده‌ی مسیرهای طی شده از قبل، امکان خاموش کردن خودرو، استفاده از سرور‌های بین‌المللی، وجود واحد پشتیبانی، هشدار به مالک در صورت قطع برق ردیاب، امکان شنود مکالمه در داخل کابین و وجود باتری پشتیبان، همه و همه سبب شده است که این محصول انتخاب مناسبی برای شما بوده و از انتخاب خود راضی باشید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط