خمیرتمیز کننده خودرو جوی باند مدل XST69 حجم 200 گرم

معرفی محصول شرکت جوی باند ژاپن تولید کننده تخصصی خمیرهای جرم گیر CLAY بر پایه تکنولوژی 3M میباشد . این […]

معرفی محصول
شرکت جوی باند ژاپن تولید کننده تخصصی خمیرهای جرم گیر CLAY بر پایه تکنولوژی 3M میباشد . این شرکت از اولین تولید کنندگان این محصول در جهان بر پایه فرمول صد درصد طبیعی و غیر شیمیایی میباشد . این محصول یکی از کار بردی ترین وتخصصی ترین محصولات در زمینه نگهداری خودرو می باشد.
مواردکاربرد این محصول :
1-از بین بردن جرم روی بدنه بدون هیچ گونه ایجاد آسیب وخط وخش.
2-همگن کردن رنگ خودرو.
3-اولین قدم قبل از پولیش کاری خودرو و اجرای واکس بدنه و یا پوشش های محافظ سرامیکی.
روش استفاده:
خمیر را از پلاستیک محافظ درون جعبه خارج و به صورت عامیانه( مشت ومال یا ورز )داده وسپس یک قطعه تخت به اندازه نصف کف دست خمیر را جمع کرده و بایک آب پاش خمیر را مرطوب کنید.
سپس سطح بدنه را با اسپری آب پاش خیس کرده وخمیر را با فشار ملایم حرکت داده تا سطح کاملا همگن و لغزنده شود و پس از ان با یک دستمال مایکرو فایبر باقی مانده آب را خشک کرده و باحرکت دست روی قسمت اجرا شده تفاوت را احساس خواهید کرد .این کار باعث می شود هنگام اجرای واکس بدنه مواد مستقیما جذب بدنه شوند نه جذب جرم های روی آن.
یکی از علل وجود این خط وخش ها(هولوگرام ها)همین جرم ها هستند.که هنگام حرکت دستگاه روی بدنه از بدنه جدا و به سطح پد دستگاه پولیش چسبیده و به مانند سنباده عمل کرده و روی بدنه ایجاد خط وخش گرد ریز می کند و خمیر کلی باعث می شود این جرم ها قبل از پولیش کاری حذف گردنند.و از به وجود امدن هولوگرام جلو گیری میشود .
نگهداری خمیر:
این خمیر مادام العمر است وهیچ گاه تمام و فرسوده نمی شود به شرطی که پس از استفاده در یک پلاستیک بسته (مثل زیپ کیپ) نگهداری شود .به این صورت درب پلاستیک را خوب ببندید و مقداری اب برای جلوگیری از خشک شدن خمیر در آن اسپری کرده و خمیر را در آن قرار دهید .

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    10x6x3 سانتی‌متر
  • وزن

    200 گرم
  • نوع کاربرد

    تمیز کننده
    ,

    محافظت کننده

  • مناسب برای

    رینگ
    ,

    بدنه
    ,

    شیشه

کالا های مرتبط