جا شمعی بوم کد 05 مجموعه 3 عددی

معرفی محصول معمولا در دکوراسیون منازل استفاده از شمع فضایی آرام و رمانتیک ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانید از دیرباز […]

معرفی محصول
معمولا در دکوراسیون منازل استفاده از شمع فضایی آرام و رمانتیک ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانید از دیرباز نور ملایم شمع به عنوان یک نماد صلح و آرامش بوده و در تاریکی نور ملایمی را در محیط ایجاد می‌کند. جا شمعی بوم کد 05 به صورت سه عدد ظرف دایره‌ای شکل در بسته‌بندی قرار دارد. این جا شمعی دارای سه سایز متفاوت بوده و بدنه‌ی شیشه‌ای دارد. بدنه‌ی شیشه‌ای با طراحی رنگ طلایی در هنگان روشن کردن شمع نور خیره کننده‌ای را در محیط ایجاد می‌کند. این محصول دارای یک ظرف بزرگ با ابعاد 16×16×12 سانتی‌متر و وزن 200 گرم، ظرف متوسط با ابعاد 12×12×11 سانتی‌متر و 125 گرم و ظرف کوچک با ابعاد 10×10×8 و وزن 75 گرم است. ناگفته نماند که برای این محصول باید از شمع وارمر با قطر 4 سانتی متر و کوچکتر می توانید استفاده کنید. طراحی و ساخت این محصول به قدری زیبا بوده که می تواند در دکوراسیون منازل شما چشم گیر باشد.

نقد و بررسی تخصصی

جا شمعی بوم کد 05 مجموعه 3 عددی

 

 

نور شمع نماد آرامش، صلح و روشنی است. بدون شک یکی از عناصر مهم در فنگ‌شویی محسوب می‌شود. یک راه آسان و ساده برای دسترسی به شعله، شمع است. معمولا همه افراد به شمع علاقه‌مند‌است. بدون شک هدیه ای مناسب برای هر منزل گرمی است. شمع‌ها هیچوقت قدیمی نمی‌شوند. در طراحی تزیینات و دکوری‌های فضای داخلی می‌تواند ایده‌ی هیجان‌انگیز در دکوراسیون منزل باشد، وجود بعضی از وسایل در منزل جز ملزومات است مثل تلوزیون اما استفاده از برخی اشیا دکوری به انتخاب و نوع چیدمان منزل بستگی دارد. جا شمعی بوم کد 05 مجموعه 3 عددی با داشتن ظاهری زیبا و بدنه‌ای از جنس شیشه انتخاب اکثر افرادی است که به استفاده دکوراسیون کلاسیک در منزل‌شان علاقه دارند. می‌توانیم از این جا شمعی علاوه بر دکوری، به عنوان روشنایی در مواقع قطع برق، استفاده کنیم و جایگزین خوبی برای برق، چراغ اضطراری و حتی روشنایی گازسوز است.

مشخصات ظاهری

 

 

جا شمعی بوم کد 05 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. از جنس شیشه ساخته شده و با رنگ آن طلایی تزیین شده است. از مزیت‌های این رنگ زیبا، ست شدن آن با سایر رنگ‌ها است و حتی به گونه‌ای است با قرار گرفتن در کنار یک کنسول زیبایی خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. اما جنس شیشه‌ای این محصول در برابر ضربه مقاوم نیست و حتما باید در زمان حمل دقت لازم را داشت. این کالا در سه سایز متفاوت عرضه شده است؛ که بزرگترین آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 16×16×12 سانتی‌متر با وزن 200 گرم سایز متوسط آن 12×12×11 با وزن 125 و سایز کوچک آن 10×10×8 با وزن 75 گرم است. در این ست جاشمعی می‌توانید 3 شمع وارمر شکل با قطر 4 سانتی‌متر قرار دهید. محفظه قرار گیری شمع از جنس فلز تهیه شده تا در زمان روشن بودن شمع مقاومت خوبی داشته باشد و در اثر قرار گرفتن در برابر حرارت واکنشی نشان ندهد. در صورتی تمایل دارید اشیا ساده و زیبایی داشته باشید این کالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سخن آخر

وجود جاشمعی شیشه‌ای در کنار نقش و نگار‌های طلایی رنگ باعث شده تا ظاهر این شمعدان از آن سادگی خارج شود و تلفیق رنگ شیشه و رنگ طلایی کمک کرده تا به راحتی آن را با اشیا بیش‌تری ست کنیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که ترجیح می‌دهید با استفاده از اشیا شیک و دور از تجملات ظاهر زیباتری به دکور منزل خود ببخشید، جا شمعی بوم کد 05 انتخاب بسیار مناسبی است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط