جاشمعی اولر مدل SP1

معرفی محصول شمعدان (جاشمعی) SP1 اولر را می توان در سالن های پذیرایی، اوپن، میزغذاخوری، سفره هفت سین عید نوروز، […]

معرفی محصول
شمعدان (جاشمعی) SP1 اولر را می توان در سالن های پذیرایی، اوپن، میزغذاخوری، سفره هفت سین عید نوروز، کافی شاپ ها و رستورانها و … بصورت ایستاده و بصورت تک و چندتایی استفاده کرد که زیبایی محل شما را چند برابر خواهد کرد.
جنس پایه این محصول از ترکیب فلز برنج و فولاد بوده که، پوشش دهی این محصول با آبکاری غوطه وری صورت گرفته که باعث افزایش کیفیت محصولات در برابر شرایطی چون لک شدگی، کدر شدگی، زنگ زدن و … صورت می گیرد.
تمامی جوشهای آن با گاز آرگن که از ظریفترین و محکم ترین جوشها رایج در صنعت می باشد.. شمعدان‌ها امروزه با توجه به زیبایی که دارند، به صورت فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات از دیر باز طرفداران خود را داشته‌اند و امروزه با توجه به طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که دارند، بیشتر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرند. این محصول با توجه به طراحی و ساختی که دارد مشتریان زیادی را برای خود داشته و به صورت فراوان عرضه می‌شود. از دیگر مزیت‌های این محصول جنسی است که دارد. این محصول از جنس فلز مقاوم بوده و همین امر باعث شده است تا عمر طولانی داشته باشد. ناگفته نماند که قطر جا شمعی برابر با 2 سانتی‌متر است؛ این به این معنی است که شما می‌توانید حداکثر از شمع‌هایی با قطر 2 سانتی‌متر استفاده کنید. این محصول دارای 3 عدد شمعدان با ارتفاع‌های مختلف است؛ همین امر باعث شده است تا زیبایی آن بیشتر شود.

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    13x12x26 سانتی متر
  • وزن

    151 گرم
  • مناسب برای

    1 شمع

  • جنس

    برنج

  • ابعاد محل قرارگیری شمع

    2 سانتی متر
  • سایر توضیحات

    ترکیب فلز و برنج
کالا های مرتبط