توییتر خودرو گراند پاور مدل GP-T40

معرفی محصولGround Power GP-T40 Car Tweeter اگر شما به گوش دادن به موسیقی در خودرویتان علاقه دارید و این کار […]

معرفی محصولGround Power GP-T40 Car Tweeter

اگر شما به گوش دادن به موسیقی در خودرویتان علاقه دارید و این کار برای شما لذت بخش است، حتما به تهیه یک توییتر با کیفیت فکر کرده‌اید. توییتر وظیفه بخش صداهای فرکانس بالا را بر عهده دارد و کیفیت موزیکتان را چندین برابر می‌کند. توییتردر سیستم‌های حرفه‌ای برای افزایش صدای ریز و همچنین شفافیت صدا بکار می‌رود. در صورت وجود ساب‌های با کیفیت و قدرت بالا و همچنین باندهای بیضی با پرتاب صدا و بیس قدرتمند احتمال ایجاد صدای بم در سیستم وجود دارد اضافه کردن توییتردر افزایش شفافیت صدا کمک شایانی می‌کند. توییتر خودرو گراند پاور مدل GP-T40 یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال تهیه توییترکوچک اما با کیفیت برای خودرویشان هستند. این کالا دارای یک جفت توییتربه سایز 1 اینچ است. این مدل در ابعاد 6.2 × 7.8 × 8.9 سانتی متر و وزن 1.3 کیلوگرم به بازار عرضه شده. طراحی این ابعاد موجب شده که این کالا برای استفاده در تمامی مدل‌های خودرو مناسب باشد. این توییتربه شکل دایره طراحی شده است. بیشینه صدای خروجی در نظر گرفته شده برای این مدل 400 وات و توان خروجی RMS  آن 200 وات است. امپدانس توییتر خودرو گراند پاور مدل GP-T40، 4 اعلام شده. بازه فرکانس پاسخ‌گویی این کالا 2.2 تا 20 کیلوهرتز است. میزان حساسیت این تویتر 100 دسیبل اعلام شده. این کالا محصول جانبی برای سیستم صوتی خودرو است که برای قدرت بخشیدن و افزایش کیفیت به صدای میدرنج و یا بلندگو و پخش صدای زیر استفاده می‌شود. جنس استفاده شده در ساخت این توییتر، فلز با کیفیت است. اگر به دنبال یک محصول برای قدرت بخشیدن به صدای زیر بلندگو ها با دقت بالا هستید بدون شک توییتر خودرو گراند پاور مدل GP-T40 ، گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

نقد و بررسی تخصصیGround Power GP-T40 Car Tweeter

پیش درآمد

در طول روز زمان زیادی در خودرو سپری می‌کنیم. این زمان یا برای طی مسافت‌های طولانی یا در ترافیک است. یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند دیرتر خسته شویم و بتوانیم از این زمان لذت ببریم، گوش دادن به موسیقی است و همین امر سبب شده که برای بسیاری از افراد سیستم صوتی خودرو ار مهمترین امکانات آن محصوب شود.فرقی ندارد که شما علاقه دارید به رادیو گوش دهید یا از موسیقی مورد علاقتون لذت ببرید، می‌توانید این کار را با حداقل امکانات خودرویتان انجام دهید اما اگر شما هم به دنبال کیفیت بهتر هستید باید در راستای بهبود و تکمیل سیستم صوتی‌تان قدم بر دارید.سیستم صوتی خودرو شامل اجزای مختلفی است. آشنایی با این اجزا و کارایی آن‌ها به شما برای تهیه سیستم صوتی کمک می‌کند. این اجزا را می‌توان به: داشتن یک سیستم صوتی با کیفیت فقط نیاز به ساب نداریم بلکه برای شفافیت و بهبود کیفیت احتیاج به یک توییتر مناسب با خودرو داریم. توییتر گراند پاور مدل GP-T40 برای افرادی که فضای کمی دارند و به دنبال یک توییتر با کیفیت هستند گزینه مناسبی است.

طراحی

توییتر خودرو مدل GP-T40 محصولی از برند با کیفیت گراند پاور است. توییتر وظیفه بخش صداهای فرکانس بالا را بر عهده دارد و کیفیت موزیکتان را چندین برابر می‌کند. توییتردر سیستم‌های حرفه‌ای برای افزایش صدای ریز و همچنین شفافیت صدا بکار می‌رود. این مدل جدا از قدرت و کیفیت بالا دارای جذابیت بسیاری است. توییتر خودرو  می‌تواند خودرو شما را مدرن‌تر و زیباتر از قبل نمایش دهد. این مدل در ابعاد 6.2 × 7.8 × 8.9 سانتی متر و به صورت جفت به بازار عرضه شده. این ابعاد سبب شده است که شما قادر باشید این توییتر را در اکثر خودروها استفاده کنید و فضای زیادی از خودرویتان را اشغال نمی‌کند. وزنی که برای این توییتر در نظر گرفته شده 1.300 کیلوگرم است. جنس توییتر خودرو گراند پاور مدل GP-T40 فلزی است. فلز به کار رفته برای ساخت این کالا کیفیت بالایی دارد. طراحی و رنگ این کالا به نحوی صورت گرفته که با تمامی خودرها در رنگ‌های مختلف، هم‌خوانی داشته باشد. گراند پاور دارای طراحی مدرن است و اندازه آن برای افرادی که خودرویشان فضای کمی دارد گزینه مناسبی است. توییتر بنا به قدرت توان خروجی در ابعاد و شکل‌های متنوعی طراحی می‌شود. مهمترین این شکل‌ها دایره‌ای و چهارگوش است. این مدل به صورت دایره طراحی شده. این توییتر لذت رانندگی را برایتان بیش از پیش می‌کند و شما با تهیه این مدل تفاوت بسیاری در راستای بهبود کیفیت سیستم صوتیتان ایجاد خواهید کرد.

امکانات

توییتر برای افرادی که به دنبال بهبود کیفیت و شفافیت صدا هستند بسیار مهم است. با تهیه توییتر شما قادر خواهید بود صدا را با کیفیت بهتر و با جزیات بیشتر گوش دهید. اغلب بلندگوها حتی نسخه‌های معمولی بازار قطعه کوچکی به اسم توییتر دارند. این وسیله برای تولید و اجرای صداهای صوتی با فرکانس بالا طراحی و ساخته شده است.  گراند پاور برای این مدل کالا یک جفت توییتر در نظر گرفته است. اندازه این توییتر 1 اینچ و نوع آن دایره‌ای است. توییتر خودرو گراند پاور مدل GP-T40 دارای بیشینه  صدای خروجی  400 وات و فرکانس پاسخگویی 2.2 تا 20 کیلوهرتز است. معمولا بازه فرکانسی که برای یک توییتر مشخص می‌شود میان 2تا 20 کیلوهرتز قرار می‌گیرد. این بازه مشخص شده برای توییتر یک رنج استاندارد محسوب می‌شود. توییترهای تخصصی می‌توانند فرکانس‌های بالاتر از ۱۰۰ کیلوهرتز را نیز پردازش و پخش کنند. وجه‌تسمیه‌ی این واژه در حقیقت از بسامد بالای صدای برخی از پرندگان گرفته شده است. برخلاف ووف‌ها که نقطه مقابل توییت هستند.  یکی از مزیت‌های این مدل جفت بودن توییترهای آن است. این ویژگی موجب می‌شود کیفیت صدای شما بهتر شود و شما قادر هستید حس استریوی بیشتری را هنگام گوش دادن به موسیقی تجربه کنید. با تهیه این مدل هنگام گوش دادن به موسیقی بیشتر متوجه جزییات خواهید شد برای مثال در یک موسیقی قسمت Hihat در  فرکانس بالا تعریف شده و توییتر توانایی پخش آن را دارد. گراند پاور برای این مدل حساسیت 100 دسیبل را در نظر گرفت، که با توجه به ابعاد و توان این کالا، مقدار مطلوبی است. برای نصب این توییتر شما احتیاج دارید برش به ابعاد 78 × 89 میلی‌متر ایجاد کنید. گراند پاور مدل GP-T40 فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و کیفیت سیستم صوتیتان را افزایش می‌دهد. باید به این نکته توجه داشته باشید که توییتر به تنهایی صدای جذابی ندارد و بیشتر نقش مکمل را ایفا می‌کند. پس از نصب توییتر صدای شما تفکیک می‌شود و شما قادر هستید جزیات بیشتری را از طریق توییتر بشنوید. گراند پاور میزان توان خروجی RMS این مدل را 200 وات اعلام کرده. این مدل برای افرادی ک به کیفیت موسیقی که گوش می‌دهند اهمیت می‌دهند و به دنبال یک جفت توییتر با کیفیت با ابعاد کوچک هستند گزینه مناسبی است.

تاریخچه سیستم صوتی

صنعت خودرو، یکی از دستاوردهای رونق اقتصادی در دهه‌ی ۲۰ محسوب می‌شود. با پیشرفت خودروها، سیستم صوتی آن‌ها هم روز به روز بهبود یافت. در سال ۱۹۳۰ ، تیمی کوچک از مهندسان کمپانی موتورولا اولین سیستم صوتی خودرو را که شامل یک رادیو تک‌بانده معروف به Mono بود ابداع کردند. کمپانی موتورولا به لطف همین ابداع، توانست میلیون‌ها دستگاه از رادیوهای خود را به فروش برساند. این شرکت آن‌قدر در این حوزه موفق بود که حتی سفارش ویژه‌ای از نیروهای پلیس دریافت کرد که طی آنها می‌بایست سیستم‌های دریافت و ارسال رادیویی دو موج برای نیروها پلیس طراحی می‌کرد. با پیشرفت توییترها امروزه این محصولات در ابعاد متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. برند گراند پاور مدت‌هاست در راستای تولید سیستم صوتی خودرو فعالیت دارد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط