برس حرارتی مدل 3952

معرفی محصول برس صاف کننده مو قابل استفاده برای آقایان و بانوان می باشد گرم کردن سریع یونی شانه صاف […]

معرفی محصول
برس صاف کننده مو قابل استفاده برای آقایان و بانوان می باشد گرم کردن سریع یونی شانه صاف کننده مو – 3 کنترل دما شانه صاف کننده ریش انقلابی برای خانه و مسافرت بر پا نموده است
Defiant Straightening Speed – Ionic Beard & Hair Brush برای انجام دو کار طراحی شده است: صرفه جویی در وقت ارزشمند شما و رسیدن به بهترین ظاهر خود به طور مداوم با نتایج تمام روز.
گرم کردن ریش و خاموش شدن خودکار دهه 30: با زمان گرم کردن 30 ثانیه، برس صاف کننده ریش ما به شما کمک می کند سریعتر به رنگ کامل ریش برسید و در زمان آماده سازی صبحگاهی شما صرفه جویی می کند. دستگاه پس از 30 دقیقه قطع استفاده به طور خودکار خاموش می شود. حالت های چند درجه حرارت: شانه ریش گرم شده با 3 تنظیم دمای قابل تنظیم از 150 درجه فارنهایت تا 410 درجه فارنهایت برای یافتن مناسب ترین حالت برای نیازهای ظاهری شما، نور آبی اول (150 درجه سانتیگراد) فراهم می آورد جدیدترین فناوری یون منفی و MCH: – صاف کننده برس ما از فناوری یونی پیشرفته و صفحات سرامیکی دوتایی MCH استفاده می کند. نتایج این ترکیب به شما این توانایی را می دهد که در کسری از زمان بهترین ظاهر خود را داشته باشید.طراحی نوآورانه و دستگیره بدون لغزش ارگونومیک – راحت در گرفتن، برس صاف کننده ریش، سیم برق انعطاف پذیر با چرخش 360 درجه را ارائه می دهد که از گره خوردن در حین استفاده جلوگیری می کند. با ظاهر کوچکش (با برق 110-240 ولت) برای سفر عالی است. بهترین برس ریش برای مردان به عنوان هدیه برای دوستان و خانواده شما است.

کالا های مرتبط