اسپیکر خودرو متال مدل MT-1510

معرفی محصول معمولاً اسپیکرهای به‌کاررفته در ماشین قدرت بالایی ندارد و گوش دادن به موسیقی از طریق این اسپیکرها لذتی […]

معرفی محصول

معمولاً اسپیکرهای به‌کاررفته در ماشین قدرت بالایی ندارد و گوش دادن به موسیقی از طریق این اسپیکرها لذتی ندارد. به همین دلیل تهیه اسپیکر برای خودرو میان مردم رایج است. اگر قصد تهیه اسپیکر دارید، اسپیکر خودرو متال مدل MT-1510 یکی از گزینه‌هایتان است. حاشیه این مدل آبی ارتشی است و باعث شده تا این مدل شمایل اسپورت و جوان‌پسند پیدا کند. این مدل دایره‌ای است. سایز این محصول 15 اینچ است. استفاده از این اسپیکر می‌تواند تأثیر بسیاری روی کیفیت و شفافیت صدایتان بگذارد. این مدل ابعاد استانداردی داشته و میزان عمق نصب آن 160 میلی‌متر است. در هر جعبه این کالا یک عدد اسپیکر قرار دارد. توان خروجی این مدل 500 وات است. این میزان برای اسپیکر خودرو در این سایز میزان قابل قبولی است. اگر شما هم قصد ارتقا سیستم صوتی ماشینتان را دارید، با تهیه اسپیکر خودرو متال مدل MT-1510 می‌توانید به خواسته‌ی خود برسید.

نقد و بررسی تخصصی

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها هنگام رانندگی گوش دادن به موسیقی است. سیستم صوتی بیشتر ماشین‌ها کیفیت لازم برای پخش باکیفیت و پرقدرت صدا را ندارند. برای بهبود این مسئله بهتر است سیستم صوتی ماشین را تقویت یا تعویض کنید. استفاده از اسپیکر ماشین برای افرادی که قصد دارند صدای باکیفیت داشته باشند امری مهم است. در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی

طراحی اکثر اسپیکر‌ها به‌صورت بیضی یا دایره‌ای است. اسپیکر خودرو متال مدل MT-1510 دایره‌ای شکل است. این مدل 15 اینچی است و برای نصب آن در ماشین نیاز به عمق نصب 160 میلی‌متری دارید. این مدل به‌صورت تکی عرضه‌شده و طراحی جذابی دارد. افرادی که تمایل دارند ماشینشان سپورت باشد و به‌تمامی جزییات توجه دارند با استفاده از این اسپیکر می‌توانند زیبایی ماشینشان را چند برابر کنند. در اطراف دایره‌ی بیرونی این مدل طرح ارتشی با ترکیب رنگی آبی، سفید و مشکی دیده می‌شود. این طراحی یکی از معروف‌ترین طرح‌های اسپرت است و می‌توانید روکش صندلی یا آینه‌بغل ماشینتان را با اسپیکرتان ست کنید. طراحی این مدل جوان‌پسند است اما به صورتی این طراحی انجام‌شده تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

امکانات

یکی از راه‌های سنجش اسپیکر، رنج فرکانسی است که پشتیبانی می‌کند. اسپیکر از این لحاظ به دسته‌های متعددی تقسیم می‌شوند از محبوب‌ترین و کارآمد‌ترین مدل‌ها میدرنج و فول‌رنج است. اسپیکر خودرو متال مدل MT-1510 اسپیکر  میدرنج است. برخلاف تصور عام استفاده از اسپیکر فقط برای قدرت بخشیدن بیشتر به صدا نیست. اسپیکرهای فابریک ماشین بسیاری از فرکانس‌ها را پشتیبانی نمی‌کند از همین رو با نصب سیستم می‌توانید از فرکانس‌های بیشتر پشتیبانی کنید. با استفاده از این اسپیکر می‌توانید فرکانس‌های آهنگ را تقویت کنید. اسپیکرهای فابریک باکمی بلند کردن صدا کیفیت را از دست می‌دهند تا جایی که بسیاری از صداها نامفهوم به گوش می‌رسد. با استفاده از این مدل می‌توانید قدرت سیستم صوتی‌تان را تقویت کنید. یکی از ویژگی‌های استفاده از این اسپیکر افزایش شعاع پخش صدا است. شاید در اسپیکر عادی خودرو، صدا حتی به صندلی‌های جلو به‌سختی برسد. با استفاده از اسپیکر خودرو متال مدل MT-1510 شعاع پخش صدا را افزایش می‌دهید.

جمع‌بندی

اگر به موسیقی گوش دادن در ماشین علاقه دارید این اسپیکر 15 اینچی گزینه مناسبی برایتان است. قبل از تهیه این مدل به فضای اشغالی این اسپیکر توجه کنید. این مدل یک دایره به قطر 38 سانتی‌متر است و نسبتاً در دسته اسپیکر بزرگ قرار می‌گیرد. ابعاد این اسپیکر تأثیر بسیاری در قدرت آن دارد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط