اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل NUNO Micro

معرفی محصولCreative NUNO Micro Portable Bluetooth Speaker اسپیکر «NUNO Micro» محصولی حرفه‌ای از شرکت «کریتیو» است. این اسپیکر در گروه […]

معرفی محصولCreative NUNO Micro Portable Bluetooth Speaker
اسپیکر «NUNO Micro» محصولی حرفه‌ای از شرکت «کریتیو» است. این اسپیکر در گروه اسپیکرهای قابل‌حمل شرکت کریتیو قرار می‌گیرد. طراحی مکعبی NUNO Micro زیبایی خاصی به آن بخشیده است. اسپیکر NUNO Micro به دو صورت باسیم و بی‌سیم به تلفن‌همراه یا پخش‌کنند‌ه‌ی صوتی شما متصل می‌شود و اطلاعات موسیقی را دریافت می‌کند. اتصال بی‌سیم در NUNO Micro توسط فناوری بلوتوث انجام می‌شود. اتصال باسیم در اسپیکر NUNO Micro هم توسط جک 3.5‌میلی‌متری صدا امکان‌پذیر است. بهره‌بردن از جک 3.5میلی‌متری صدا باعث شده که بتوان محصولات زیادی را به NUNO Micro متصل کرد. اسپیکر کریتیو مدل NUNO Micro انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی قابل شارژ تامین می‌کند. به‌کمک این باتری می‌توان تا چهار ساعت به پخش‌موسیقی پرداخت. در قسمت بالایی اسپیکر قابل‌حمل NUNO Micro کلیدهایی برای کنترل صدای موسیقی مشاهده می‌شود که می‌توانند بسیار کاربردی باشند. شرکت کریتیو برای زیبایی بیشتری NUNO Micro بدنه‌ی آن را به پوشش پارچه‌ای تجهیز کرده است.

  • کیفیت پخش صدا

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۳

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • صدای شفاف
نقد و بررسی تخصصیCreative NUNO Micro Portable Bluetooth Speaker

اسپیکرهای حمل شدنی به دلیل ماهیتی که دارند معمولاً کوچک و سبک هستند. این اسپیکرها برای تبدیل صدای خروجی دستگاه‌های همراه به صدایی رسا ایجاد شده‌اند. به همین دلیل بسیار محبوب هستند و شرکت‌های زیادی امروزه به تولید این محصولات می‌پردازند. اسپیکر «Nuno Micro» محصولی از شرکت نامی «کریتیو» (Creative) است. در این مطلب می‌خواهیم این اسپیکر زیبا و کاربردی را به‌اختصار موردبررسی قرار دهیم.

Creative

شرکت کریتیو در سال 1981 در سنگاپور تأسیس شد تا ابزارهای چندرسانه‌ای را برای کاربران کامپیوتر تولید کند. پس موفقیت این شرکت در تولید کارت‌های صدای سری Sound Blaster و ایجاد استاندارد جدیدی برای کامپیوترها، این شرکت توانست بازاری با بیش از 400 میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد. امروزه محصولات این شرکت نامی در محصولاتی همچون ایکس‌باکس 360، کامپیوترهای MAC و پلی‌استیشن 3 به کار گرفته‌شده‌اند. دفاتر شرکت کریتیو امروزه به ایلات متحده، اروپا و آسیا گسترش یافته‌اند تا محصولات این شرکت را به‌تمامی نقاط جهان گسترش دهند.

ویژگی‌ها

اسپییکر Nuno Micro جمع‌وجور و سبک و زیباست که طراحی مجذوب‌کننده‌ای دارد. لایه خارجی و پارچه‌ای این اسپیکر به‌خوبی اطراف این محصول را پوشانده‌اند. قسمت فوقانی و تحتانی Nuno Micro نیز با پلاستیک مستحکم پوشانده شده‌اند که درنهایت اسپیکری ظریف و زیبا را به وجود آورده‌اند. شرکت کریتیو در ایجاد کلیدهای کنترل این اسپیکر اختصار زیادی به خرج داده است و فقط 3 کلید با کاربردهای مختلف را برای آن تدارک دیده است. البته با توجه به‌اندازه جمع‌وجور اسپیکر، تعداد کم کلید قابل‌درک است. زمانی که با صدای اسپیکر به بالاترین یا پایین‌ترین سطح خود می‌رسد، Nuno Micro صدایی ایجاد می‌کند تا حداکثرها را مشخص کند. مانند بیشتر اسپیکرهای بلوتوثی برای اتصال اسپیکر به دستگاهتان (Pair کردن)  می‌توانید دکمه Play را چند لحظه نگه دارید. البته پاسخ‌گویی به تماس‌ها نیز با استفاده از این دکمه انجام می‌شود.

در قسمت پشتی اسپیکر کلید پاور (خاموش/روشن)، ورودی 3.5 ملی متری صدا و پورت microUSB مشخص هستند. شاید وجود دکمه پاور در قسمت پشتی اسپیکر باعث شود یادتان برود که اسپیکر را خاموش‌کنید که در این حالت امکان خاموش شدن خودکار Nuno Micro به کارتان می‌آید؛ اگر Nuno Micro در زمان بیشتر از 10 دقیقه به دستگاهی متصل نباشد، اسپیکر به‌طور خوکار خاموش می‌شود. در این زمان نشانگر چشمک‌زن قرمزوآبی اسپیکر روشن می‌شود که به شما اعلام می‌کند تنها کاری که باید برای روشن شدن اسپیکر انجام دهید فشردن دکمه Play است.

صدای خروجی Nuno Micro کاملاً مطلوب است. البته در زمان استفاده از این اسپیکر بیس (Bass) زیادی را نخواهید شنید که با توجه به‌اندازه اسپیکر امری طبیعی است. اما صدای خروجی اسپیکر کاملاً متوازن است و در گستره صداهای متوسط، بالا و پایین صدای رضایت بخشی را به همراه دارد. اگر صدای اسپیکر را تا انتها بالا ببرید بازهم از اعوجاج خبری نخواهد بود و صدای شفاف و بدون نویزی را خواهید شنید. باتری این محصول نیز با ادعای شرکت کریتیو سازگار است و می‌تواند انتظار کاربران برای 4 ساعت پخش مداوم موسیقی را برآورده کند.

نگاه کلی

با توجه به ابعاد اسپیکر Nuno Micro، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را از این محصول خواهید شنید. وجود فناوری بلوتوث با محدوده عملکرد 10 متر هم باعث شده است این اسپیکر به‌عنوان محصولی کاربردی برای دور همی‌ها تبدیل شود. شاید عمر باتری 4 ساعتی چیزی نباشد که شما را تحت تأثیر قرار دهد اما برای اسپیکری با این ابعاد و این میزان صدا، میزان مطلوبی به‌حساب می‌آید. قیمت این اسپیکر هم چندان زیاد نیست؛ بنابراین اگر به دنبال اسپیکری همیشه همراه هستید، Nuno Micro از سری محصولات کریتیو را مدنظر قرار دهید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط