استپر موتور مدل unix کد 71 مناسب برای وانت آریسان

معرفی محصول دینا پارت (Dinapart) با بیش از دو دهه سابقه و با هدف ارائه قطعات و لوازم یدکی داخلی […]

معرفی محصول
دینا پارت (Dinapart) با بیش از دو دهه سابقه و با هدف ارائه قطعات و لوازم یدکی داخلی خودرو هایی مانند پیکان شروع به کار کرد. کیفیت کالاهای عرضه شده در همان سال های اولیه فعالیت در سطح بازارهای مرتبط به خوبی شناخته شد و همین موضوع محکم ترین دلیلی بود تا این کمپانی شروع به تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا را به طور رسمی در سال 1381 کند.

چندی پس از فعالیت در زمینه تولید قطعات دو کمپانی قَدَر در صنعت خودروسازی، این شرکت با ثبت برند خود اعتبار و محبوبیت بیشتری را در بازار به خود اختصاص داد. امروزه طیف وسیعی از محصولات عرضه شده با “برند دینا پارت” در سراسر بازارهای داخلی یا حتی خارجی به فروش می‌رسند.

به طور کلی، دینا پارت تولید تقریبا 20 درصد قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی را بر عهده دارد و فعالیت عمده آن در تایید کیفی، و توزیع لوازم یدکی و قطعات است. در واقع، بیش از 80 درصد کالاهای عرضه شده به سفارش خود دینا پارت در کارخانه های دیگری تولید شده و با بسته بندی دینا پارت به مشتری ارائه می‌شود.

دینا پارت امروزه با داشتن بیش از سالها فعالیت درخشان در توزیع قطعات و لوازم یدکی با کیفیت ، شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان را در سراسر ایران از آن خود کرده است.

دینا پارت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تامین لوازم یدکی با طراحی نظام مدیریت موفق به دریافت کیفیت ایزو 9001 (ISO9001) شد تا در سطح بین المللی نیز فعالیت خود را گسترش دهد . این موضوع نشان دهنده پیشتازی و پیشروی این شرکت جهت تعهد به ارائه بهترین محصولات است.

نکته ای که درباره دینا پارت وجود دارد این است که این شرکت همچنین واردات برخی از برند های خارجی لوازم یدکی را در ایران به صورت انحصاری توزیع می‌کند؛ بدین صورت که برخی کمپانی های خارجی با سطح کیفیت مطرحی که در سطح بازارهای جهانی دارند از طریق دینا پارت وارد کشور میشوند و تنها با لیبل این شرکت در بازار به فروش می‌رسیدند.

این موضوع یکی از دلایل اصلی شناخته شدن دینا پارت به عنوان برندی است که محصولات مرغوب خارجی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

کالا های مرتبط