استپر موتور سام کار مدل SCSPR مناسب برای پراید

معرفی محصول استپر موتور بر روی دریچه گاز موتور انژکتوری قرار می گیرد و یکی دیگر از وظایف آن روشن […]

معرفی محصول
استپر موتور بر روی دریچه گاز موتور انژکتوری قرار می گیرد و یکی دیگر از وظایف آن روشن نگه داشتن خودرو در حالت دور آرام است. همچنین در زمان استفاده از کولر خودرو این قطعه نقش مهمی ایفا می کند و از آنجای که کمپرسور کولر به موتور خودرو فشار می آورد استپر وظیفه دارد با تنظیم دریچه مقدار دور موتور را افزایش دهد.

به علاوه به این دلیل که استپر وظیفه ساسات را در خودروهای انژکتوری به عهده دارد باید در زمانی که موتور خودرو سرد است سوزن را طوری تنظیم کند که موتور به آسانی روشن شود. همچنین وظیفه دیگر استپر تنظیم میزان هوای ورودی به موتور برای مصرف سیلندرها در زمان برداشتن پا از روی پدال گاز است. در واقع زمانی که پدال گاز را رها می شود دریچه ورود هوا به سیلندر نیز بسته می شود می شود و به ECU با درک بسته بودن دریچه به دنبال راهی می گردد که هوای مورد نیاز را از طریق مسیری موازی تامین کند؛ این مسیر توسط استپر کنترل می می شود و همان مسیری است که هوای موتور خودرو را در دور در جا یا دور آرام تامین می کند.

استپر موتور سام کار ساخته شده از بهترین متریال است و در شرایط سخت آزمایش شده است ، همچنین برای شرایط آب و هوایی ایران کاملا مناسب بوده و دارای طول عمر بالا می باشد.

کالا های مرتبط