استپر موتور دینا پارت کد HY222141 مناسب برای پراید

معرفی محصول در خودروهای انژکتوری قطعات بسیاری در کنار یکدیگر کار می‌کنند تا بهترین خروجی را در اختیار راننده و […]

معرفی محصول
در خودروهای انژکتوری قطعات بسیاری در کنار یکدیگر کار می‌کنند تا بهترین خروجی را در اختیار راننده و دیگر سرنشینان خودرو قرار دهند. وجود هر کدام از این قطعات لازم و عملکرد نا‌مناسب یا خرابی آنها می‌تواند منجر به آسیب‌های مالی یا حتی جانی به سرنشینان خودرو شود.
استپر موتور یکی از قطعات مهمی می‌باشد که حذف آن موجب عملکرد ناقص مجموعه و افزایش آلایندگی می‌گردد. این قطعه یک عملگر می‌باشد که میزان هوای ورودی به موتور را در دور آرام تنظیم می‌کند و در خودروهای اتوماتیک نیز حذف گردیده است.
با از کار افتادن استپر موتور در حین حرکت، زمانی که فشاری روی دریچه گاز اعمال نمی‌گردد، ترمزها از کار افتاده و قفل می‌شوند که خطر جانی و مالی به بار خواهد آورد. عدم عملکرد صحیح آن ممکن است موجب افزایش مصرف سوخت و آلایندگی گردد.
استپر موتور دینا پارت با کیفیت مطلوب و بسته بندی مناسب در بازار عرضه می‌گردد. امروزه دینا پارت یکی از معتبر‌ترین برندها در زمینه قطعات خودرو بوده که خود شامل چندین برند می‌باشد.
در صورت خرابی قطعه، باید هرچه سریعتر نسبت به تعویض آن اقدام گردد که بهتر است این کار توسط تعمیرکار و با در دست داشتن ابزار مناسب صورت پذیرد.

کالا های مرتبط