آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب خودرو مدل SENDOW

معرفی محصول آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب مدل SENDOWصفحه نمایش با اندازه 4.5 اینچ ، قابلیت نصب کارت […]

معرفی محصول
آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب مدل SENDOWصفحه نمایش با اندازه 4.5 اینچ ، قابلیت نصب کارت حافظه تا 32 گیگ ، قابلیت تنظیم لنز دوربین جلو (تنظیم زاویه) ، ضبط با کیفیت 1080 (تنها حالت دوربین جلو) ، امکان ضبط خودکار هنگام روشن کردن خودرو ، ضبط تصاویر دوربین جلو با زاویه عرضی 170 درجه ، ضبط تصاویر دوربین عقب با زاویه عرضی 120 درجه ، قابلیت G-Sensor برای ضبط خودکار هنگام تکان یا ترمز ناگهانی ، ضبط با کیفیت 720 (دوربین حالت جلو و عقب به صورت همزمان) ، دارا بودن دو دوربین (دوربین عقب مجزا و دوربین جلو نصب روی آینه) و پخش همزمان تصویر دوربین عقب و جلو و تنظیم اندازه تصویر نمایش داده شده در 4 حالت می باشد.
مانیتور آینه ای مدل SENDOW دارای دو دوربین (یک عدد دوربین مجزا و یک عدد دوربین از پیش نصب شده روی آینه) که قابلیت هایی جالبی را در اختیار شما قرار میدهد همچنین شما میتوانید بصورت همزمان تصویر عقب و جلو خودرو خود را در آینه مشاهده کنید که دارای 4 مد نمایش است .
مانیتور آینه ای مدل SENDOW قادر است تا بصورت همزمان از جلو و عقب خودرو به فیلمبرداری بپردازد فقط برای اینکار شما باید یک مموری کارت داخل آینه قرار دهید که فیلم ضبط شده را بر روی آن ذخیره نمایید همچنین لازم به ذکر است که مانیتور آینه ای مدل SENDOW مموری کارت تا 32 گیگ را پشتیبانی میکند و هنگامی که حافظه مموری کارت پر شود دیگر لازم نیست بصورت دستی فیلم های از قبل ذخیره شده را پاک کنید آینه بصورت خودکار فیلم های قدیمی را پاک کرده و فیلم های جدید را ضبط و ذخیره میکند.
صبر کنید قابلیت های دوربین مانیتور آینه ای مدل SENDOW به اینجا ختم نمیشود مانیتور آینه ای مدل SENDOW دارای قابلیتی بسیار کارآمد میباشد که هنگام تصادف و برخورد ضربه (جابجایی ناگهانی شخص و یا … و تغییر ناگهانی حرکت خودرو با قابلیت تشخیص حدودی 5 تا 10 متر) دوربین بصورت اتوماتیک شروع به ثبت حادثه میکند که میتوانید این حساسیت را تنظیم نموده تا هنگامی که به تصاویر برای استفاده از بیمه و…. را دارید آنها را در اختیار شما قرار دهد .
همچنین دوربین عقب مانیتور آینه ای مدل SENDOW دارای 4 عدد LED می باشد که برای دید در شب شما را همراهی میکند تا هنگام پارک در زمان تاریکی نیز شما مشکلی نداشته باشید.
در آخر میتوان بیان کرد که مانیتور آینه ای مدل SENDOW دارای باتری داخلی 450mA است که حتی زمانی که خودرو خاموش است میتواند فعالیت کند و به ضبط وقایع بپردازد لازم به ذکر بوده که برای استفاده آینه بدون اتصال به برق خودرو باید از قبل آینه را شارژ کرده باشید.

مشخصات کالا

مشخصات

  • مناسب برای

    تمامی خودروها

  • مشخصات

    دوربین جلو قابل تنظیم به سمت چپ , راست , بالا و یا پایین
کالا های مرتبط