آمپلی فایر خودرو کنوود مدل KAC-HQR9500

معرفی محصول همان طور که میدانید صدای تولیدی توسط هر دستگاه صوتی به تنهایی قابل شنیدن نمیباشد و این صدا […]

معرفی محصول
همان طور که میدانید صدای تولیدی توسط هر دستگاه صوتی به تنهایی قابل شنیدن نمیباشد و این صدا باید به آمپلی فایر فرستاده ، طی چند مرحله تقویت و تفکیک شده و در نتیجه به بلندگوها ارسال شود.
به این ترتیب به منظور پخش صدایی پرقدرت و استفاده از حداکثر توان بلندگوها به یک آمپلی فایر با کیفیت در کنار سیستم صوتی خودروی خود نیز نیاز خواهید داشت.
آمپلی فایر کنوود 9500 یکی از آمپلی های میان رده تولید شده توسط کمپانی ژاپنی Kenwood میباشد که دارای 5 کانال خروجیست.

پنج کاناله بودن آمپلی فایر 9500 کنوود این امکان را فراهم میکند تا از آن برای سیستم هایی متشکل از دو جفت باند در جلو و عقب به همراه یک ساب ووفر استفاده کنید.
همچنین میتوان ترکیب بسیار عالی یک جفت میدرنج ، یک جفت تیوتر و یک ساب ووفر قوی را نیز با این دستگاه راه اندازی کرد که صدای فوق العاده تفکیک شده را ارائه میکند.
ماکزیمم توان خروجی استفاده شده برای ساخت آمپلی فایر کنوود 9500 معادل 1200 وات میباشد که با چهار کانال متوسط و یک کانال قوی برای ساب ووفر عملکرد استانداردی را در خروجی های خود دارد.

به لحاظ تنظیمات حرفه ای میتوان گفت که آمپلی فایر 9500 کنوود یکی از کاملترین مدل ها میباشد و توان پاسخگویی انتظارات شما از یک آمپلی فایر خوب و مقرون به صرفه را دارد.
با در نظر داشتن عرضه این آمپ تحت سری (HQR (High Quality Refrence به معنای بازگشت کیفیت بالا ، میتوانید با اطمینان کامل آن را خریداری نموده و از شنیدن موسیقی پرقدرت و دلنشین در خودروی خود لذت ببرید.

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • ابعاد

    39x25x11 سانتی‌متر
  • وزن

    3.1 کیلوگرم

مشخصات فنی

  • کلاس آمپلی‌فایر

    AB

  • تعداد کانال

    5

  • قابلیت پل‌زنی (Bridgeable)

    دارد

  • توان خروجی

    2000 وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی

    5 ~ 50000 هرتز

نمایش همه مشخصات کالا

کالا های مرتبط