آباژور کد 08

معرفی محصول ترکیب محصول آباژو به همراه قاب عکس برای هر فردی شکفت انگیز است مخصوصا که ترجیح دهیم برای […]

معرفی محصول
ترکیب محصول آباژو به همراه قاب عکس برای هر فردی شکفت انگیز است مخصوصا که ترجیح دهیم برای روشن کردن محیط منزل به جای لامپ‌های سقفی یا لوستر از آباژور استفاده ‌کنیم. به این صورت، می‌توانیم فضای رومانتیک‌تری به محیط منزل ببخشیم. آباژور کد 08 یکی از آباژور بسیار زیبا در بازار است که قسمت پایه آن شبیه به برج ایفل طراحی شده و همین خلاقیت در طراحی باعث شده تا به یکی از پرطرف‌دارترین محصولات بدل شود. این کالا از جنس برنج تولید شده است و ابعاد آن به ترتیب ارتفاع، عرض و طول 21 × 14.5 × 32.5 سانتی‌متر و وزنی در حدود 750 گرم است. قسمت شید کالا از جنس پارچه لطیف طراحی شده که باعث شده زیبایی کالا دوچندان شود. از دیگر مزایای خوب این محصول داشتن سیمی بلند در اندازه 174 سانتی‌متر است تا به راحتی بتوانیم کالا در مکانی که مد نظر ماست حتی دورتر از پریز برق قرار دهیم.

  • کارایی

    ۴

  • طراحی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۴

نقد و بررسی تخصصی

آباژور کد 08

همان‌طورکه می‌دانید، امروزه آباژورها در طرح، رنگ و جنس‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام با توجه به زیبایی که دارند، می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. در واقع این محصولات، به نوعی می‌توانند سبب زیبا شدن دکوراسیون محلی که در آن قرار می‌گیرند، شوند. محصولی که مشاهده می‌کنید، آباژور کد 08 است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر استفاده از آن به عنوان آباژور، می‌توانید عکس‌های کودک خود را نیز درآن قرار دهید. محصول فوق دارای ابعاد کلی 32.5 × 14.5 × 21 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 750 گرم دارد. در ساخت این محصول از برنج استفاده شده است. در واقع می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، جنس برنجی آن است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان، وجود شید پارچه‌ای، دارای سرپییچ E14، امکان خاموش و روشن شدن از طریق کلید را نام برد.

جنس:

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، جنس قاب این محصول از برنج است. در واقع جنس هر محصول، می‌تواند رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت و طول عمر آن داشته باشد. برنج، از آلیاژهایی است که با توجه به کیفیت و مقاومتی که دارد، می‌تواند طول عمر بالایی را برای محصولات به وجود بیاورد. از دیگر ویژگی‌های آلیاژ برنج، می‌توان مقاومت بالای آن در برابر کدر و لکه‌دار شدن را نام برد که در مورد محصول فوق می‌تواند تاثیر فراوانی بر تمیزی آن داشته باشد.

طراحی و ساخت:

 

 

 

آباژور کد 08 به گونه‌ای طراحی شده است که توانسته مشتریان فراوانی را برای خود داشته باشد. در واقع این محصول دارای کاربردی دوگانه است. با استفاده از این محصول علاوه بر تزیین منزل خود، می‌توانید با قرار دادن عکس‌های کودک دلبندتان سبب زنده‌ نگه داشتن خاطرات نیز شوید. در واقع این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای قرار دادن در اتاق کودک، پذیرایی و … باشد. از دیگر ویژگی‎های این محصول وجود سیمی با طول 174 سانتی‌متر است که خود به نوعی می‌تواند مزیت محسوب شود. هم‌چنین وجود شید از جنس پارچه نیز سبب شده تا متمایز با سایر محصولات مشابه باشد. در نظر داشته باشید که این محصول دارای سرپییچ E14 بوده که مناسب برای قرار دادن لامپ‌هایی هم‌چون شمعی، اشکی و… است.

نتیجه‌:

محصول فوق با توجه به مواردی که ذکر شد، عواملی هم‌چون جنس برنجی و باکیفیت، وجود شید از جنس پارچه، دارای سیمی به طول 174 سانتی‌متر، دارای 3 عدد قاب عکس با قابلیت قرار دادن عکس‌های 4×3 و… همه و همه سبب شده است تا بتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط