آباژور ایستاده مدل S06

معرفی محصول برای تزیین محیطی که نیاز به روشنایی کم یا حتی روشنایی متمرکز دارد، یکی از انتخاب‌های ما آباژور […]

معرفی محصول
برای تزیین محیطی که نیاز به روشنایی کم یا حتی روشنایی متمرکز دارد، یکی از انتخاب‌های ما آباژور ایستاده است. ارتفاع آباژور 143 سانتی متر است که باعث می‌شود در دسته‌ی آباژور پایه بلند قرار گیرد. سطح مقطع انتهای آباژور از جنس چوب طبیعی و بدنه‌ی آن از فلز براق ساخته شده است؛ پس با توجه به کاربرد روشنایی، از ترکیب آباژور در کنار بقیه وسایل به عنوان دکوری زیبا می‌توان استفاده کرد. سیم دارای کلید قطع و وصل است که روی سیم تعبیه شده، این موضوع کاربرد خاموش و روشن شدن را راحت می‌کند. طراحی آباژور بسیار ساده اما با ظرافت خاصی که در ترکیب طراحی آن استفاده شده، آباژور ایستاده مدل S06 را به یک آباژور خاص تبدیل کرده است. طراحی شید (کلاهک) در این مدل باعث تمرکز نور به سمت بالا و پایین می‌شود، این موضوع به زیبایی آن می‌افزاید.

نقد و بررسی تخصصی

زیبایی در دل منفعت

 

 

 

 

تا حالا شده هنگام شب در تاریکی برای خوراکی به سراغ یخچال خود بروید؟ حتما به دلیل بیدار نکردن اعضای خانواده لامپ را خاموش کرده و ممکن است در راه با وسایل خانه برخورد کنید. چه راه چاره‌ای به ذهنتان می‌رسد؟ آیا ترجیح می‌دهید لامپ را روشن کرده یا نه دنبال وسیله‌ای می‌گردید که بتوانید در تمام شب آن را روشن بگذارید بدون آنکه برای اطرافیان خود مشکل ایجاد کنید. آباژور وسیله‌ای تزیینی در عین حال کاربردی است که وجود آن در خانه ضروری است.

این وسیله می‌تواند در تمام شب روشن بوده و زیبای بخش فضای خانه باشد. آباژورها انواع مختلف داشته و در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

 

آباژور ایستاده مدل S06محصولی زیبا و کاربردی است که وزن نسبتا سبکی داشته و جنس بدنه آن از چوب است. چوب به راحتی با تمام وسایل خانه‌ی شما ست شد ودر کنار مبل‌های رنگی نیز جلوه‌ای درخشان دارد. طول سیم این وسیله ۱۵۸ سانتی‌متر است و باید به پریز برق نزدیک باشد. آباژور ایستاده مدل S06 دارای سرپیچ E27 است و لامپ‌های فراوان با این سرپیچ با قدرت‌های مختلف وجود دارد که براساس نیاز خود می‌توانید از آن استفاده کنید. آباژور ایستاده مدل S06 دارای کلید خاموش و روشن بوده که به راحتی قادر به کنترل آن هستید. از این آباژور در هنگام مطالعه نیز می‌توان استفاده کرد. اگر در خانواده‌ای پرجمعیت زندگی می‌کنید و اتاق جدا ندارید حتما پیدا کردن مکانی برای مطالعه شما را به چالش می‌کشد. وجود آباژور در گوشه‌ی سالن شما می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای مطالعه باشد. فقط به این نکته دقت کنید که نور آن کم نبوده و به چشمان شما آسیب نزند. چیدن دکوراسیون خانه و ست کردن وسایل مختلف مشکل است ولی آباژورها می‌توانند اکسسوری خانه‌ی ما باشه و مکمل خوبی برای پر کردن فضای خانه و زیباتر کردن آن هستند.

می‌توانید در فضای خانه در کنار آباژور خود از گلدان‌های متنوع استفاده کرده تا روح بیشتری به خانه ببخشید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط