آباژور ایستاده مدل S04

معرفی محصول در این آباژور، استفاده از چوب طبیعی با رگه‌های قهوه‌ای در بدنه و همچنین قرار گرفتن یک سری […]

معرفی محصول
در این آباژور، استفاده از چوب طبیعی با رگه‌های قهوه‌ای در بدنه و همچنین قرار گرفتن یک سری فلزی نقره‌ای رنگ، به دکوراسیون شما زیبایی خاصی ارائه می‌دهد. ارتفاع آباژور 130 سانتی‌متر است که در دسته‌ی آباژورهای پایه بلند قرار می‌گیرد. طول سیم که یک کلید روشن و خاموش هم دارد، 158 سانتی‌متر است. سرپیچ بزرگ در نوع E27 باعث شده تا برای استفاده از لامپ‌های بزرگ با نور دلخواه و زیاد با مشکل مواجه نباشیم. شید (کلاهک) این آباژور از جنس مخمل است و کلاهک طوری طراحی شده تا نور را به پایین و بالا متمرکز کند. پایه‌ی پهن کف آباژور برای ایستادن بسیار مناسب است و باعث می‌شود آباژور تعادل بهتری داشته باشد. تزیین منزل با این نوع از آباژورها که با ترکیبی از فلز و چوب ساخته شده، این مزیت را دارد که هم به دکوراسیون منزل شما زیبایی ببخشد و هم برای هماهنگی لوازم منزل، کار را برای شما راحت‌تر کند.

نقد و بررسی تخصصی

آباژور ایستاده مدل S04

 

پرطرف‌دارترین مدل آباژور، مدل ایستاده است. در صورتی که هدف شما از کاربرد آباژور در منزل، بعدی دکوری آن است، می‌توانید از آباژور ایستاده با شید روکش‌دار پارچه‌ای استفاده کنید که نور کمتری از خود ساطع می‌کند. انتخاب این شید، مقدار زیادی از نور لامپ را کاهش داده و نور ملایمی را به محیط پخش می‌کند. این آباژور‌ها با استفاده از طراحی منحصر به فرد، از تابش مستقیم نور به چشم کم کرده ولی در عین حال نور مطلوبی به محیط ساطع می‌کنند؛ در حین حال نور لامپ در فضای بالا و پایین آباژور کاملا در دسترس است و می‌توان از آن در تمام محیط خانه حتی در کنج‌ها هم برای فراهم کردن محیطی زیبا استفاده کرد. شما با استفاده از آباژور ایستاده مدل S04 علاوه بر داشتن یک محصول دکوری منبع نور مناسبی در خانه دارید که به راحتی با سایر دکورتان ست می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌ها

یکی از نقاط قوتی که تولید کننده آباژور ایستاده مدل S04 قبل از ساخت، به آن توجه زیادی داشته، داشتن وزن مناسب کالا است؛ سبک وزن بودن و یا سنگینی بیش از اندازه، هر دو عیوب کالا به حساب می‌آید؛ چراکه وزن سبک باعث شده تا کالا در اثر کوچک‌ترین برخورد روی زمین سقوط کند و سنگینی بیش از اندازه آن، حمل و نقل را سخت می‌کند. رعایت استاندارد در زمان تولید این آباژور و استفاده از متریال مرغوب موجب شده تا کالا وزن استانداردی داشته باشد. وزن این محصول 2300 گرم است. برای ایستایی بهتر محصول، پایه آن شبیه به مستطیل ساخته شده است تا به راحتی روی سطوح صاف قرار گیرد؛ سطح پهن پایه کمک کرده تا آباژور سقوط نکند.  ارتفاع این کالا با احتساب شید 130 سانتی‌متر بوده و طول عرض آن با توجه به شید دایره‌ای شکل یکسان و در حدود 40 سانتی‌متر است. طراحی این کالا به نحوی است که به وسیله پایه، ایستاده قرار می‌گیرد و مانند آباژورهای رومیزی نیاز به قرار گرفتن روی میز یا کانتر را ندارد و همین باعث شده تا در نقاط مختلف خانه مانند اتاق خواب، سالن پذیرایی و … قرار گیرد. جنس بدنه این محصول از چوب تهیه شده است و همین باعث شده تا زیبایی محصول چند برابر شود؛ استفاده از المان‌های طبیعی در خانه علاوه بر بعد زیبایی بخشی، انرژی و حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند. با داشتن سیم بلند 158 سانتی‌متر متصل به آباژور  به راحتی می‌توان آن را به پریزهای که در نقاط غیر قابل دسترس است وصل کرد و با کلید خاموش و روشن روی سیم، از کالا استفاده کرد. سرپیچ استفاده شده در این آباژور از نوع E27 است. این پایه رایج‌ترین نوع سرپیچ است. استفاده از این سرپیچ در طراحی آباژور امکان استفاده از لامپ‌های زیادی مانند رشته‌ای، LED، CFL را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد تا دغدغه افراد برای استفاده از لامپ مورد نظر را به حداقل برسانند. این سرپیچ امکان استفاده از لامپ‌های بزرگ‌تر و پر نورتر را فراهم می‌کند.

لوکس و منحصر به فرد

استفاده از آباژورهای پایه بلند در دکوراسیون داخلی خانه می‌تواند فضای شما را زیباتر و شیک‌تر کند. فقط باید در انتخاب آباژور مناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل خود بسیار دقت کنید؛ به همین دلیل ما به شما آباژور ایستاده مدل S04 را پیشنهاد می‌دهیم.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط