آباژور ایستاده مدل A9

معرفی محصول معمولا نورپردازی فضای داخلی ساختمان توسط لامپ‌های مهتابی و حبابی صورت گرفته که به دلیل رنگ و نوع […]

معرفی محصول
معمولا نورپردازی فضای داخلی ساختمان توسط لامپ‌های مهتابی و حبابی صورت گرفته که به دلیل رنگ و نوع نصب ان امکان اذیت شدن چشم را به همراه دارد. بنابراین استفاده از آباژور علاوه بر متعادل کردن نور می‌تواند جنبه‌ی تزئینی را در فضای مورد نظر شما ایجاد کند. کاربرد آبازورهای ایستاده امروزه بسیار مدرن و شیک محسوب می‌شود. آبازور مدل A9 به صورت ایستاده و دارای ابعاد 40 × 40 × 147 سانتی‌متر است. جنس بدنه‌ی این آباژور تماما از چوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول برای ایجاد نور از برق شهری استفاده کرده و کلید خاموش و روشن شدن آن روی کابل برق برای دسترسی بهتر تعبیه شده است. شید‌هایاین گونه آباژور قابل تعویض بوده و دارای طیف رنگ‌بندی متفاوتی است. خوب است بدانید که برای ایجاد میزان نور بیشتر بهتر از از شید با رنگ‌های روشن و برای نور کم از شیدهای تیره‌تر استفاده نمایید.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

میزان نورپردازی صحیح و مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در دکوراسیون فضای شما داشته باشد. معمولا علاوه بر هزینه‌های هنگفتی که برای قسمت معماری‌های داخلی استفاده شده، قطعا بدون نور و روشنایی میزان زیبایی دکوراسیون شما قابل مشاهده نیست. بنابراین ایجاد نور مناسب و کافی می‌تواند در نوع دکوراسیون فضا بسیار تاثیر گذار باشد. یکی از این لوازم استفاده از آباژور است. آبازورها امروزه در انواع مختلفی از مدل و طرح‌ها تولید شده و بنابر سلیقه‌ی افراد انتخاب می‌شوند. آباژورها بر اساس نوع به سه دسته ایستاده، رومیز و پایه‌دار تقسیم می‌شوند. آباژورهای ایستاده جز محبوب ترین لوازم در دکوراسیون شناخته شده است. استفاده از آباژور ایستاده علاوه بر منبع نور جنبه‌ی تزئینی نیز داشته و می‌توانید فضایی گرم و دلنشین را در فضای داخلی اتاق ایجاد کنید.

آباژور ایستاده مدل A9

زمانی که معماری داخلی ساختمان و چیدمان آن به اتمام رسید، اولین فاکتوری که باید به ان توجه داشت، نورپردازی است. همانطور که می‌دانید لوسترهای مدرن و شیک امروزی می‌توانند نور کافی را در سالن نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب ایجاد کند. بااین تفاوت که به دلیل پر مصرف بودن برق در هنگام روشن بودن لوستر می‌توانید از آباژور استفاده نمایید. آباژورها می‌توانند دارای شکل و ابعاد مختلفی باشند. تنوع در تولید این محصول به قدری بالا بوده که گاهی کاربر برای یک انتخاب درست دچار سردرگمی می‌شود. آباژورهای ایستاده یکی از بهترین وسیله برای ایجاد نور مناسب است. آباژور ایستاده مدل A9 از دو بخش بدنه و سری تشکیل شده است. معمولا جنس بدنه‌ی این مدل از آباژور از چوب بوده و باکثرا با تمامی دکوراسیون‌ها مطابقت دارند. این آباژور دارای ارتفاع حدود 147 سانتی‌متر و وزنی حدود 2000 گرم دارد. برای روشن شدن لامپ و ایجاد نور این آباژور از برق شهری استفاده کرده و روی کابل برق آن کلید خاموش و روشن تعبیه شده است. خوب است بدانید که اگر در انتخاب دکوراسیون منزل خود از رنگ‌های تیره استفاده کردید، به نور بیشتری احتیاج داشته و بهتر است که از آباژورهایی با رنگ روشن استفاده کنید. تنوع در میزان نور این آباژورها بستگی به رنگ کلاهک آن دارد. ظرافت و کیفیت ساخت بالای این محصول به قدری بالا بوده که چشم هر بیننده‌ی خوش سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند.

و سخن آخر

اینکه از چه نوع نوری در دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنید کاملا سلیقه‌ای بوده و انتخاب یک مدل آبازور و ایجاد نور نیز نشان دهنده‌ی سلیقه و سبک زندگی شما خواهد بود.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط