آباژور ایستاده مدل A5

معرفی محصول امروزه استفاده از لوازم مدرن و شیک در دکوراسیون منازل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از […]

معرفی محصول
امروزه استفاده از لوازم مدرن و شیک در دکوراسیون منازل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از این لوازم استفاده از آباژور است. آبازورها معمولا در انواع مختلفی از مدل و طرح‌ها تولید و در بازار وجود دارند. معمولا آباژورهای ایستاده طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. آباژور ایستاده مدل A5 یک محصول فوق العاده زیبا و شیک است. این آبازور دارای ابعاد و وزن به ترتیب 40 × 40 × 146 سانتی‌متر و 3000 گرم است. جنس بدنه‌ی این محصول ترکیبی از چوب و فلز بوده که یک کلاهک روی آن طراحی شده است. طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که برای ایجاد نور از سرپیچ نوع E27 استفاده شده و از برق شهر تغذیه می‌کند. خوب است بدانید که ارتفاع کلی این آباژور 146 سانتی‌متر است. میزان نور مناسب می‌تواند تاثیر به سزایی را در دکوراسیون منازل داشته و جلوه‌ی زیبایی را از خود نشان دهد.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

معمولا نورپردازی در منازل امروزی تاثیر به سزایی را در دکوراسیون سالن پذیرایی دارد. بای ایجاد یک نور ملایم و دلنشین می‌توانید از وسیله‌ای به نام آباژور استفاده نمایید. آباژورها معمولا در متنوع‌ترین مدل و طرح‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همانطور که می‌دانید آباژورها به دو نوع رومیزی و ایستاده تقسیم بندی شده که هر کدام دارای کاربرد متفاوتی است. اصولا از آباژورهای ایستاده در کنار و کنج سالن‌های پذیرایی استفاده می‌شوند. با توجه به متفاوت بودن نوع، طرح و کاربرد آباژورها باید به دنبال محصولی باشید تا با دکوراسیون فضای انتخابی هم خوانی داشته باشد. خوب است بدانید که هنگام خرید آباژوذ بهاولین نکته‌ای که باید توجه کنید، میزان نیاز به نور است. به عنوان مثال اگر به دنبال یک نور زیاد برای محیط مورد نظر هستید، حتما باید حباب یا شید آن اباژور را بزرگتر انتخاب کرده تا بتوانید از لامپ با وات بزرگ تر برای ایجاد نور استفاده نمایید.

آباژور ایستاده مدل A5

اگر فضای سالن پذیرایی شما به گونه‌ای بوده که می‌توانید در کنج یا کنار دیوار از آباژور استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما در انتخاب و خرید آباژور ایستاده است. آباژورهای ایستاده معمولا جز محبوب ترین لوازم در دکوراسیون محسوب می‌شوند. کاربرد این آباژور علاوه بر ایجاد یک نور ملایم و رمانتیک می‌تواند جنبه‌ی تزئینی نیز در منازل شما داشته باشد. آباژور ایستاده مدل A5 از دو بخش بدنه و کلاهک ساخته شده است. این محصول دارای ابعاد 40 × 40 × 146 سانتی‌متر است. جنس بدنه این آبازور از چوب و فلز بوده که یک کلاهک با ابعاد 40 × 40 × 24 سانتی‌متر روی ان تعبیه شده است. این محصول از برق شهر تغذیه کرده و کلید خاموش و روشن آن روی کابل برق برای راحتی بیشتر طراحی شده است. طراحی و شکل ظاهری این آبازور به گونه‌ای بوده که برای رفت و آمد شما ایجاد مزاحمت نمی‌کند. ناگفته نماند که نوع سرپیچ استفاده شده روی این آباژور از نوع E27 بوده و با خیال راحت در هنگام غروب یا حتی شب با افزودن مقداری نور حال خوب نشیمن را برگردانده و با کم کردن مقدار ناچیزی نور، آسایش خاصی را در فضا بعد از یک روز کاری سخت ایجاد می‌کنید.

و سخن آخر

بنابراین برای انتخاب یک آباژور مناسب باید به یک سری فاکتورها مانند رنگ فضای دکوراسیون، نوع چیدمان لوازم و روحیه‌ی فردی خود بسیار توجه داشته باشید. امروزه استفاده از آباژورهای ایستاده بسیار مدرن و شیک بوده و می‌تواند حال و هوای چیدمان دکوراسیون شما را بسیار زیبا جلوه دهد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط