لیست کالاهای قابل خرید همراه قیمت در زمینه: ریسه ال ای دی

ریسه ال ای دی روژ کد به طول 25 متر

ریسه ال ای دی روژ کد به طول 25 متر این محصول در شش رنگ نور مختلف ارائه می شود که شما طبق سلیقه می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. این محصول به صورت مستقیم به برق شهر متصل می شود و دارای کنترل حالت ریسه می باشد.

ریسه ال ای دی لوخو هوم مدل Mim-Light By طول 9 متر

ریسه ال ای دی لوخو هوم مدل Mim-Light By طول 9 متر دارای صد عدد لامپ ال ای دی قابل برنامه ریزی در رنگ های متفاوت در طول 8 متر و 75 سانتی متر می باشد. ویژگی طول بسیار زیاد ان مناسب مکان های بزرگ و در طول های زیاد است.

ریسه ال ای دی مدل Christmas Light به طول 5 متر

ریسه ال ای دی مدل کلاسیک طراحی شده سایز کوچک ریسه های بزرگ قدیمی می باشد قابلیت تنظیم در شش حالت را دارد و یکی از زمینه های طراحی این ریسه برای زیبا کردن درخت جشن کریسمس و اعیاد می باشد.

ریسه ال ای دی مفتولی مدل 100LED طول 10 متر

ریسه ال ای دی مدل باتری خور این ریسه زیبا و جذاب بدون استفاده از برق با 3 عدد باتری قلمی راه اندازی می شود از ان می توان حتی زیر اب و در مکان های متحرک و دور از سیم کشی برای مجالس و جشن ها و تولید کار دستی استفاده کرد.

ریسه ال ای دی مدل 100 LED

ریسه ال ای دی مدل مدرن یک ریسه ساده زیبا برای ساختن محیط شاد و جذاب می باشد .این ریسه دارای ال ای دی های چند رنگ می باشد که با گذشت زمان رنگ های ان تغییر می کند و نور لذت بخشی را پخش می کند.

ریسه 10متری ال ای دی روژ مدل GP019

ریسه 10متری ال ای دی روژ رنگارنگ یک محصول بسیار زیبا با رنگ های متعدد است که به صورت مستقیم به برق شهر وصل می شود و مبدل داخلی برای ال ای دی ها دارد. این ریسه مناسب برای جشن ها و مناسبت های شاد شما بسیار مناسب است.