آینه مانیتور دار خودرو سونتی می مدل D04

معرفی محصول امروزه با توجه به به وجود آمدن معضلات ترافیکی متعدد و تصادفات و رویدادهای جاده ای و لزوم […]

معرفی محصول
امروزه با توجه به به وجود آمدن معضلات ترافیکی متعدد و تصادفات و رویدادهای جاده ای و لزوم وجود شواهدی از صحنه تصادف و یا به دلیل ارائه تصاویر دقیقی از جای جای اطراف خودرو دوربین های مخصوص خودرو محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و مردم سعی می کنند یکی از انواع این دوربین ها را در خودروی خود نصب کنند تا از بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در آینده برایشان اتفاق بیفتد در امان بمانند.
این دوربین ها می توانند رانندگی مطمئن و ایمنی را برای رانندگان به ارمغان آورند و رانندگی با خودرو را بسیار دلپذیرتر نمایند. لکن باید در هنگام انتخاب و خرید اینگونه دوربین ها نهایت دقت را به خرج داد چرا که برخی از این دوربین ها دارای کیفیت تصویر چندان مطلوبی نیستند و ممکن است تصاویر مبهمی را ارائه کنند.
خراب شدن سریع به دلیل شرایط آب و هوایی داخل خودرو و یا نداشتن عملکرد دقیق از دیگر معایب برخی دوربین های مخصوص خودروی موجود در بازار است. در این راستا کمپانی شیائومی که معمولا در تولید هر محصولی دستی بر آتش دارد وارد کارزار شده و دوربین خودروی 70mai مدل D04 شیائومی را تولید نموده است.
از جمله ویژگی های دیگر این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دوربین مخفی : این دوربین در پشت صفحه نمایش آینه اتومبیل تعبیه شده است و در عین حال فضای داخلی خودرو را اشغال نمی کند در نتیجه می تواند نگرانی از دزدیده شدن و یا شکسته شدن توسط سارق را از بین ببرد.
حسگر G : حسگر G می تواند به طور خودکار لرزش ناگهانی یا برخورد ناگهانی به اتومبیل را تشخیص داده وفیلم ضبط شده را قفل و ذخیره کند و درنتیجه می توان هر زمان صحنه تصادف را بازبینی کرد. این فیلم را میتوانید در حافظه دوربین و یا نرم افزار تلفن همراه خود که به دوربین متصل است جستجو کنید.
تکنولوژی : (WDR) این تکنولوژی می تواند تعادل نوردهی را تنظیم کند تا دوربین بتواند جزئیات بیشتری را در منطقه تاریک و روشن انتخاب کند.
زاویه دید 140 درجه: با ترکیب صفحه بزرگ F1.8 و حساسیت بالا سنسور تصویری سونی مدل IMX335 می تواند وضوح تصاویر در روزهای بارانی و شب را تضمین کند.
اتصال Wifi: این اتصال پخش زنده همان زمان و پشتیبانی از باز بخش ویدیوهای گرفته شده و همچنین دانلود فیلم گرفته شده از طریق تلفن همراه شما را ممکن می سازد.
حالت پارکینگ 24 ساعته: ابتدا تنظیمات پارکینگ را در حالت فعال قرار دهید. در صورت هرگونه حرکت اتومبیل پس از ترک خوردو دوربین شروع به ضبط خواهد کرد.
لنزهای شیشهای 6 لایه: این لنزها میتوانند انتقال نور بهتری را برای ضبط فیلم با وضوح بالا فراهم کنند.
کنترل دستگاه از طریق صدا با ظرفیت شناسایی صدای 4 نفر: با داشتن حسگر شناسایی صدا ، می تواند صدای انسان را تشخیص داده و سریع پاسخ دهد.

مشخصات کالا

مشخصات

  • مناسب برای

    تمامی خودروها

  • مشخصات

    مدل دوربین: SONY IMX335


  • باتری: 500mah از نوع لیتیومی

  • دارای سنسور G

  • لنزهای فول اچ دی 2560*1600 پیکسلی

  • زاویه دید 140 درجه ای

  • پشتیبانی از سیستم عامل Android 4.4 یا iOS 9.0 و یا بالاتر

  • پشتیبانی از کارتهای حافظه microSD 16-64G با درجه کلاس 10 یا بالاتر
کالا های مرتبط