لامپ هوشمند 0.3 وات فیلیپس کد ۱۲۳

نقد و بررسی اجمالی فیلیپس به سفارش شیائومی چراغ هوشمند Mijia Philips Bluetooth Night Light را با طراحی عالی و […]

نقد و بررسی اجمالی

فیلیپس به سفارش شیائومی چراغ هوشمند Mijia Philips Bluetooth Night Light را با طراحی عالی و امکانات ویژه ساخته که به شما اجازه می‌دهد تا در زمان‌های دلخواه، فضای تاریک خانه، راهروها و حتی اتاق‌های خود را روشن کنید.
چراغ شب بلوتوثی Xiaomi ترکیبی از چراغ‌های میجیا و فیلیپس است. انعطاف‌پذیری بالا، یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این محصولات است. کاربران علاوه بر نصب این چراغ‌ها در محل دلخواه و اتصال آنها به یکدیگر، می‌توانند شدت و مدت زمان روشنایی را تنظیم کنند. تابش غیر مستقیم نور، یکی از ویژگی‌های بسیار خوب چراغ بلوتوثی شیائومی که از آسیب دیدن چشم‌های شما جلوگیری می‌کند.
با اتصال هوشمند چراغ‌ها به یکدیگر، نیازی به روشن کردن یک‌به‌یک چراغ‌ها ندارید و در مسیرهای تعیین‌شده، لامپ‌ها بعد از تشخیص حضور شما، یکی پس از دیگری روشن می‌شوند. علاوه بر این، برنامه‌ریزی هرکدام از چراغ‌ها برای عملکرد مستقل نیز امکان‌پذیر خواهد بود. چنین قابلیت جذابی قطعا با استقبال افرادی که نیاز دارند در طول شب از خواب بیدار شوند یا کودکانی که می‌خواهند جدا خوابیدن از والدین را تمرین کنند، روبه‌رو خواهد شد. در حقیقت، آنها دیگر نیازی به نگرانی در مورد محدودیت‌های پیرامون چراغ‌های سنتی نداشته و می‌توانند زندگی هوشمندتری را فقط با گام برداشتن تجربه کنند.
لامپ بلوتوثی میجیا فیلیپس، یک محصول کاملا هوشمند بوده و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Mijia به آن متصل شوند. پس از اتصال، شما می‌توانید چراغ‌های نصب‌شده در مسیرهای مختلف را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که به صورت خودکار روشن شوند. به عنوان مثال، زمانی که قصد استفاده از سرویس بهداشتی را دارید، چراغ نزدیک شما به محض خارج شدن از رخت‌خواب، روشن شده و سپس چراغ‌های دیگر در مسیر به‌ترتیب روشن خواهند شد.
دستگاه از سه باتری AA قدرت می‌گیرد و با همین تعداد باتری می‌تواند تا 10 ماه کار کند. چراغ هوشمند فیلیپس میجیای شیائومی علاوه بر حساسیت در برابر نور، به تکنولوژی سنجش اینفرارد برای تشخیص حضور کاربران مجهز شده است و می‌تواند در زاویه‌ای 120 درجه‌ای، حضور کاربران را در فاصله 5 تا 7 متری تشخیص دهد. به این موارد باید روشن شدن خودکار در محیط‌های تاریک، نصب آسان در هر مکان و راه‌اندازی سریع را اضافه کرد تا ما با محصولی بسیار کاربردی روبه‌رو باشیم.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • شکل ظاهری

    فلت

  • توان

    0.3 وات
  • میزان روشنایی

    120 لومن
  • ابعاد

    8.8×8.8×3.4 سانتی‌متر
  • وزن

    150 گرم
  • نوع پایه

    MR16

  • سایر توضیحات

    گرمای رنگ


  • 2700 کلوین
کالا های مرتبط